دانلود بازی inFamous برای PS3

inFamous | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی inFamous برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۹/۰۵/۲۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 3.55
ایدی بازی : BCES00609
حجم فایل: ۶٫۷۳ GB

معرفی بازی :

داستان بازی inFamous مربوط به کول مک گرات می باشد. او پس از یک انفجار عظیم در شهر امپایر سیتی قدرت های فرابشری کسب میکند و میتواند جریان برق را به دلخواه استفاده کند . رادیوی محلی کول را بانی این انفجار میداند و از همان ابتدای کار بسیاری از مردم و گروه ها با او دشمن میشوند . در ادامه ی راه کول توسط یک مامور FBI به نام مویا ماموریت پیدا میکند که یک دستگاه به نام ray sphere و یک مامور دیگر FBI را پیدا کند . در قبال این کار مویا به کول و دوستش zeke و نامزدش تریش اجازه میدهد از شهر فرار کند . اما در ادامه معلوم میشود مویا مامور FBI نیست و بازی بسیار پیچیده میشود . در سکانس نهایی بازی رو دست بسیار بزرگی به مخاطب زده شده و که میتوان آن را جزو بهترین لحظات بازی دانست . همچنین داستان بازی به جای کات سین با نقاشی های کمیک booki روایت میشود که جذابیت بازی را دو چندان میکند .

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

مبارزات بازی بسیار عالی کار شده اند تنوع قدرت های الکتریکی، قابلیت upgrade کردن آن ها و قابل استفاده بودن محیط بازی کاری میکنند که مثل اکثر بازی ها در میانه کار تکراری نشود. با پیشروی در بازی شما قدرت های جدیدی را به دست میآورید که هیچ کدام مثل دیگری نیست و در این بازی بر خلاف prototype با به دست آوردن یک قدرت جدید دیگر قدرت ها بی استفاده نمیشوند بلکه شما هر چه در بازی جلو تر میروید اگر از همه قدرت های خود با مدیریت استفاده نکنید هیچ کاری از پیش نمیبرید و مدام کشته میشوید. استفاده از اکثر این قدرت ها به غیر از پرواز و شلیک برق دارای محدودیت است و فقط زمانی میتوانید از آن ها استفاده کنید که در قسمت HUD بازی نوار برق شما پر باشد اما اگر خالی شد شما میتواید با نزدیک شدن به یک منبع الکتریسیته نگه داشتن دکمه R2 از آن برق بکشید و نوار برق خود را پر کنید همچنین این کار باعث بهبود سلامتی شما هم میشود. در بازی شما میتوانید نارنجک های الکتریکی پرتاب کنید یا آن ها را به دشمنان بچسبانید یا با موج الکتریکی دشمنان را پرتاب کنید میتوانید رعد و برق را کنترل کنید که این کار با sixaxis انجام میشود. صداگذاری کول و دیگر شخصیت ها همچون زک و مویا عالی کار شده و از تن صدای خوبی بهره مند هستند.علاوه بر صداگذاری، آهنگ سازی بازی هم بسیار هیجانی کار شده است، شاید در طول بازی یک موزیک خاصی شنیده نشود اما در طول اکشن بازی، ضرب آهنگ بسیار تند می شود و هیجان بازی بسیار بالا می رود. استفاده از آهنگ ساز معروفی همچون Amon Tobin کاملا در بازی حس می شود. گرافیک Infamous از لحاظ تکنیکی در سطح بسیار خوبی قرار دارد. از لحاظ هنری نیز ساختمان های بلند و متفاوت، افکت های الکتریسیته عالی و دقت در طراحی جزئیات بازی را بسیار زیبا کرده اند. انیمیشن های کول عالی کار شده اما انیمیشن های سایر شخصیت ها مصنوعی به نظر می رسد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی inFamous برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی inFamous برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی inFamous برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی inFamous برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی inFamous برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی inFamous برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی inFamous برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Sucker Punch