دانلود بازی James Bond 007 Quantum of Solace برای XBOX360

James Bond 007 Quantum of Solace | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی James Bond 007 Quantum of Solace برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار: ۲۰۰۸/۱۱/۰۴
بستر های مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر:ISO
زبان: ENG
حجم فایل: ۶٫۵۴ GB

نقد و برسی بازی :

James Bond یکی از معروف ترین فیلم های اکشن تاریخ بشر است تقریبا همه حداقل نام آن را شنیده اند . داستان این فیلم به شخصی بر می گردد که توانایی بالای در کار با سلاح و کار های مخفی دارد . در نهایت نیز او سعی می کند تا با از بین بردن افراد بد دنیایی بهتر را ایجاد کند . معروفیت بسیار بالای فیلم های James Bond 007 موجب شده تا بازی های مختلف نیز از نسخه های مختلف فیلم آن نیز تولید شود که به عنوان نمیشه می توان به بازی های James Bond 007 Quantum of Solace و James Bond 007 Legends اشاره کرد . در نسخه James Bond 007 Quantum of Solace این بازی مراحل مختلف دارای داستانی متفاوت هستند و داستانی واحد را دنبال نخواهید کرد . همچنین نیاز است تا برای درک بهتر بازی فیلم این بازی را مشاهده کنید تا بتوانید هدف اصلی بازی را بفهمید . بهترین قسمت این بازی را می توان گرافیک آن دانست که به لطف یک موتور گرافیکی قدرتمند صحنه های اکشن را به بهترین شکل به نمایش در می آورد و حس بسیار خوب و هیجانی را در گیمر ایجاد می کند .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تصاویری از محیط بازی James Bond 007 Quantum of Solace :

James Bond 007 Quantum of Solace | تاپ 2 دانلود James Bond 007 Quantum of Solace | تاپ 2 دانلود James Bond 007 Quantum of Solace | تاپ 2 دانلود James Bond 007 Quantum of Solace | تاپ 2 دانلود James Bond 007 Quantum of Solace | تاپ 2 دانلود James Bond 007 Quantum of Solace | تاپ 2 دانلود James Bond 007 Quantum of Solace | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Treyarch