دانلود بازی Journey Collectors Edition برای PS3

Journey Collectors Edition | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Journey Collectors Edition برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.30 – CFW 4.41 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲/۰۸/۲۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: پازل/ماجراجویی
نوع: بلوریکامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.21 , 4.30 , 4.41
ایدی بازی : BCUS98377
حجم فایل: ۱۴٫۶ GB

بازی Journey Collectors Edition شامل سه بازی Journey ،flOw و Flower می باشد. این ۳ بازی قبلا در شبکه PSN منتشر شده بودند. بازی journey یکی از معدود بازی های psn بود که توانست نظر منتقدین رو نسبت به خودش جلب کن. عنوان Journey ، یک بازی ماجراجویی ساده برای تمام سنین و هر کسی هست که دسته ی بازی را بدست میگیرد و پا به دنیای بی کران آن میگذارد. شما در نقش یک مسافر در بیابانی بیکران مشغول به ماجراجویی و کشف راهی برای رسیدن به کوهی بلند در آن سوی سرزمین هستید. در مسیری که شما طی میکنید اگر در حالت آنلاین این بازی را انجام دهید با دیگر مسافران که بازیکنان دیگر هستند برخورد خواهید کرد که نه اسم هم را میدانید و نه میتوانید با هم حرف بزنید و تنها راه ارتباطی شما زبانی ناشناخته است که به صورت علامتهای عجیب نشان داده میشود. روند بازی طوری هست که شما میتوانید مسیر بازی را به تنهایی یا به صورت همکاری با بازیکن دیگر طی کنید، ولی مطمئنا لذتی که در همکاریهای دونفره است در بازی تک نفره نیست.

 جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

Journey بیشتر از این که عنوانی مبتنی بر گیم پلی باشد، یک عنوان هنری و به تعبیری یک تابلوی نقاشی موزیکال است. تک تک صحنه های بازی به شکل هنرمندانه ای طراحی شده و دور نمای برخی محیط ها به حدی زیباست، که شما گاهی بازی را رها کرده و از یک بلندی به منظره پایین دست که در انتهای آن کوهستان عظیم قرار دارد، خیره خواهید شد. تابش آفتاب سوزان بر روی شن های بیابان و تشعشع نور حاصل از آن، لحظاتی را به وجود می آورد که پیش از این در هیچ عنوانی مشاهده نکرده اید. محیط های بسته از طراحی های باستانی بهره می برند که در این مکان ها حس مخوف و وهم آلودی موج می زند. در کنار این طراحی های بکر و زیبا، موسیقی بازی قرار دارد که با هنرمندی هر چه تمام تر ساخته شده. قطعات موسیقی بازی هماهنگی کاملی با تنهایی و خاموش بودن محیط داشته و با تم هایی شنیدنی این حس تنهایی را به اوج خود می رساند. در لحظات پایانی بازی تم موسیقی آن چنان شورانگیز می شود که شما با تمام وجود سعی در رسیدن به نقطه نهایی و دیدن سرنوشت قهرمان بازی دارید، و از این نظر باید لب به تحسین سازنده بازی گشود!

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Journey Collectors Edition برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Journey Collectors Edition برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Journey Collectors Edition برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Journey Collectors Edition برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Journey Collectors Edition برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Journey Collectors Edition برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۲:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۳:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۴:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۵:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: ThatGameCompany