دانلود بازی Jurassic Park The Game برای PC

Jurassic Park The Game | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Jurassic Park The Game برای PC

| دانلود نسخه کامل FLT با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۱/۱۱/۱۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ماجراجویی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۲٫۷۰ GB

اطلاعات بازی :

قطعا همه شما با پارک ژوراسیک آشنا هستید. داستان بازی در جزیره ای تخیلی به نام ایلا نیوبلار رخ می هد. دانشمندان در این جزیره پارکی تفریحی ساخته اند که در آن دایناسورها را شبیه سازی کرده اند. جان هموند گروهی از دانشمندان را برای بازدید از پارک پیش از بازگشایی همگانی فرا می خواند. به سبب سهل انگاری و خرابکاری، دسته ای از دایناسورها آزاد می شوند و بعضی از بازدیدکنندگان و کارشناسان می کشند. برای نجات خود از جزیره باید تمام تلاش خود را کنید. داستان بازی برداشت آزادی است از فیلم و به چهار قسمت تقسیم می شود. در هر قسمت شما کنترل یک شخصیت مجزا را بر عهده خواهید داشت. تنها نکته ی نسبتا جالبی که به واسته ی وجود چند کاراکتر قابل کنترل در بازی رخ می دهد تنوع در برخی قابلیت های کوچک آنها و تا حدی جلوگیری از تکراری شدن روند بازی است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

بخش طراحی گرافیکی بازی پر از ضعف و باگ است. البته این باگ ها خیلی آشکار نیستند که بازی کردن را غیر ممکن کنند، اما لذت بازی کردن را تا حد بسیاری کاهش می دهند. به جرئت می توان گفت گرافیک بازی تنها از دور جذاب است و به محض این که به اشیاء نزدیک می شوید ضعف شدید موجود در طراحی آنها را حس می کنید. البته نمی توان طراحی فوق العاده ی دایناسور ها را نادیده گرفت که کاملا مشابه نمونه های واقعی خود هستند. شاید تنها بخش روند بازی که تاحدی خوب کار شده باشد بخش موسیقی و تا حدی صداگذاری بازی است. برای بخش موسیقی از موزیک های موجود در فیلم کمک گرفته شده است که جذابیت کار را تا حد بسیاری بالا می برد و برای بخش صداگذاری نیز از صداگذاران زبر دستی کمک گرفته شده است. البته باید خاطر نشان کرد جذابیت بخش صداگذاری نیز تا حد زیادی به دیالوگ های خوب بازی باز می گردد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Jurassic Park The Game برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Jurassic Park The Game برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Jurassic Park The Game برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Jurassic Park The Game برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Jurassic Park The Game برای PC | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده : Telltale Games