دانلود بازی Just Cause 2 برای PC

Just Cause 2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Just Cause 2 برای PC

| دانلود نسخه کامل SKIDROW با فرمت iso |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۰/۰۳/۲۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۴٫۱۲ GB

نقد و بررسی بازی :

داستان بازی بعد از جریانات شماره اول بازی اتفاق می افتد. شما به عنوان یکی از مامورین Agency و تحت عنوان Rico Rodriguez باید در کشور Panau عملیات ویژه ای را به انجام برسانید. ریکو در این جریان دو ماموریت کلی خواهد داشت. یکی برکنار کردن Panay از ریاست جمهوری که به زور آن را تصاحب کرده است و دیگر هم پیدا کردن و کشتن Tom Sheldon که یکی از اعضای قدیمی Agency است. ریکو در آغاز سفر به Panau با استقبال گرم گلوله و توپ مواجه می شود و از همان ابتدای بازی و چند دقیقه اول اکشن بازی شروع می شود. پس از مقداری آموزش و تمرین با وسایل داستان بازی رسما آغاز می شود. ریکو توسط یکی از خبرچین ها اطلاعاتی در مورد Panau جمع آوری می کند. او متوجه می شود که این کشور ۳ گروه مخالف کلی دارد. گروه اول Ular Boys هستند و خود را وارثین جزیره می دانند. گروه دوم Roaches هستند و بدنبال فروش مواد و در اصطلاح Business هستند. گروه سوم هم Reapers هستند که فقط و فقط بدنبال ایجاد شورش و انقلاب هستند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

ریکو بازهم اطلاعات جمع آوری می کند و متوجه می شود که هر سه گروه توسط کشور های روسیه، چین و ژاپن به دلایل نامعلومی ساپورت می شوند که در ادامه هم ریکو مامور نجات Panau و از بین بردن گروهها می شود. گیم پلی JC2 را می توان یک سرگرمی ناب توصیف کرد. از همان مرحله اول تا آخر بازی سراسر تفریح و تنوع را مشاهده می کنیم. ریکو واقعیت را زیر پا گذاشته و با حرکات بدل مثل قاپ زدن هواپیما و هلیکوپتر روی هوا، کارهای جالبی انجام می دهد. او همچنین در دست چپ خود یک وسیله چنگک مانند دارد که با استفاده از آن همانند Bionic Commando و یا Spider-Man می توانید ماشین هایی که در فاصله دور هستند را بگیرید و روی سقف آن ها بپرید. از دیگر استفاده های چنگک پروازهای اسپایدر من گونه بوسیله آن است! با استفاده از این قلاب می توانید مسافتی را طی کرده و یا هلیکوپتر و هواپیما را قلاب کنید و آن ها را بدزدید. همانند نسخه قبل، اسلحه هم در بازی وجود دارد که متاسفانه همان ایرادهای قدیمی در هنگام شلیک را دارد و در این بخش با پیشرفتی رو به رو نبودیم. بخش رانندگی بسیار لذت بخش است و ما با بیش از ۱۰۰ نوع وسیله نقلیه رو به رو هستیم که از هلیکوپتر و جت گرفته تا قایق، می توانید سوار آن ها شوید. ریکو حتی در حین رانندگی هم دست از حرکت های نمایشی بر نمی دارد. می توانید در ماشین را هنگام رانندگی باز کرده و در همان حال تیراندازی کنید. حتی قادرید کلا فرمان را رها کرده و روی سقف ماشین بروید و پس از تیراندازی دوباره به داخل ماشین بیاید. کنترل هلیکوپتر و جت هم بسیار لذت بخش است و می توانید از ارتفاعی بلند با چتر نجات پایین بپرید. قطعا قوی ترین بخش JC2 گرافیک خیره کننده آن است. سازندگان به لطف استفاده از موتور دست ساز خود یعنی Avalanche Engine 2 یک جزیره بسیار زیبا و دیدنی را بازسازی کرده اند. بیش از هر چیز رنگ آمیزی خیره کننده گرافیک جلوه می کند. در تمام مراحل بازی ما با تنوع رنگ بسیار بالایی رو به رو هستیم. جزیره Panau دست کمی از هاوایی ندارد. آبشارهای بلند، کوهستان های زیبا که با برف پوشیده شده اند و آفتاب داغ و آسمان آبی این جزیره به لطف متغیر بودن آب و هوا ما را به یاد Crysis می اندازند. اقیانوس های بزرگی در بازی وجود دارند که می توانید زیر آن ها هم بروید و ماهی ها و ستاره های دریایی را مشاهده کنید. شب های Panau با ماه زیبایی که در آسمان وجود دارد، بسیار دل انگیز است و به لطف صداگذاری خوب بازی این جلوه ها زیباتر هم شده اند. مدل شخصیت ریکو نسبت به نسخه قبل مسن تر و زیباتر کار شده و انیمیشن های خوبی دارد. انفجارهای اغراق آمیز با رنگ قرمز و دود سیاه خیلی جذاب و به قولی گرم کار شده اند. فریم بازی هم خوب است و با توجه به سرعت بالای گیم پلی کاملا مطابق با آن طراحی شده است. متاسفانه با کمی دقت مشکلاتی در دیر Load شدن بعضی بافت ها و گاه کیفیت پایین آن ها رو به رو می شویم. JC2 در بخش گرافیک یک عنوان بسیار زیبا و دل ربا است که با توجه به وقوع آن در یک جزیره بسیار زیبا کار شده است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Just Cause 2 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Just Cause 2 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Just Cause 2 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Just Cause 2 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Just Cause 2 برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Animation Arts