دانلود بازی Karateka برای PS3

Karateka

دانلود بازی Karateka برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.30 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۱/۰۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: pkg
زبان: ENG 
نرم افزار: CFW  ۴٫۲۱ , ۴٫۳۰
حجم فایل: ۱٫۴۱ GB

بازی زیبای کاراته کار بازسازی یک بازی قدیمی بسیار جذاب در میکرو میباشد که هنوزم خیلی از شماها ممکنه آن رو به یاد داشته باشید.کاراته کار شاید در نگاه اول یک بازی کلاسیک رزمی شرقی به حساب بیایید اما پر از تکنیک و حرکات غیر قابل پیش بینی میباشد و همانطور که میدانید همیشه داستانهای شرقی روایت عشق است.شما در نقش یک جوان کاراته کار از مدرسه هنرهای رزمی فئودال ژاپن هستید که در انجا به یادگیری فنون شرقی ژاپنی کاراته مشقول هستید.عشق شما ماریکو نام دارد که عاشق او هستید.مدرسه های هنرهای رزمی دیگر که اعتقادی به کاراته ندارند و میخواهند سبک خود را رواج دهند به مدرسه شما هجوم می آورند و ماریکو را نیز میدزدند.حال شمایید و خشم غیر قابل کنترل.برای باز پسگیری ماریکو باید به نبرد اساتید هنرهای رزمی ژاپن بروید و همه را یک به یک شکست دهید و ماریکو را نجات دهید.شمایید و تکنیک های منحصربه فرد خودتان در بازی پیشرفت میکنید و تکنیک های جدید هم یاد میگیرید و مبارزات تن به تن واقعا زیبا و جذاب است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Karateka برای PS3

دانلود بازی Karateka برای PS3

دانلود بازی Karateka برای PS3

دانلود بازی Karateka برای PS3

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Liquid Entertainment