دانلود بازی Killzone 2 برای PS3

Killzone 2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Killzone 2 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.21 – CFW 4.30 |

تاریخ انتشار۲۰۰۹/۰۲/۲۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG ، RUS
نرم افزار: CFW 3.55, 4.21 , 4.30
ایدی بازی : BCES00081
حجم فایل: ۱۲٫۶ GB

شماره اول KILLZONE بر روی پلتفورم PS2 منتشر شد و اگر چه از گرافیک خوبی برخوردار بود اما ایراداتی نظیر کنترل بد و مبارزات تکراری و خسته کننده و غیره باعث شد که این بازی جزو بازی های ضعیف این کنسول بحساب بیاد. عنوان Killzone 2 از امیدهای Sony و یکی از برگهای برنده ی این کمپانی در سال ۲۰۰۹ به شمار می آمد. طرفداران PS3 نیز با وجود اینکه می دانستند نسخه ی اول این بازی در دوره ی خود بر روی PS2 چندان خوشایند ظاهر نشد اما روی Killzone 2 حساب ویژه ای باز کرده بودند. Killzone 2 در E3 2005 با تریلری مشکوک معرفی شد. مشکوک به این دلیل که Sony اعلام کرده بود که این تریلر از گیم پلی بازیست اما کسی باورش نمیشد. این شک و تردید تا مدتها ادامه داشت تا اینکه در نمایش این بازی در E3 2007 کم کم همه به این باور رسیدن که Killzone 2 واقعآ از لحاظ گرافیکی چیز شگفت انگیزیست و از آن پس بود که لحظه شماری ها برای عرضه ی این بازی آغاز شد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

وقایع این نسخه دو سال پس از اتفاقات پیش آمده در نسخه های اول و نسخه ی Liberation (برای PSP) که در Vekta به وقوع پیوسته بودند رخ می دهد. ارتش Interplanetary Strategic Alliance) ISA) برای نابودی Helghastها و دستگیری فرمانده شان، Scolar Visari تصمیم می گیرد به سیاره ی آنها یعنی Helghan حمله کند اما ISA پس از حمله خیلی زود غافلگیر شده و متوجه می شود که قدرت Helghastها در خانه فراتر از حد تصورشان است، اما دیگر دیر شده و باید به همین شکل جنگ را پیش برد. Killzone 2 از نظر داستانی چیزی کم ندارد و به طور کل طرح کلی داستان این سری بازی ها بسیار حساب شده و خوب طراحی شده است اما آن چیزی که بخش انفرادی این بازی را مهیج ساخته است داستان نیست، طراحی فوق العاده ی مراحل آن است. روند مراحل این بازی به شکلی سینمایی دنبال می شود و مارا به یاد سری بازی های Call of Duty می اندازد اما باید اغراق کرد که Killzone 2 از این حیث حتی پیچیدگی و گستردگی بیشتری دارد. شما در طول انجام مراحل این بازی مدام در حال تکاپو و نابودی دشمنان و انجام ماموریت های ریز و درشت گوناگون خواهید بود و یک لحظه هم از این هیجان کاسته نمی شود. وجود قسمت روبات سواری و توانایی استفاده از تانک و مواردی از این دست هم بر جذابیت این بازی افزوده است. به طور کلی این بازی از ۱۰ مرحله ی نسبتآ گسترده تشکیل شده است که هریک از این مراحل جذابیت ویژه ی خود را دارند و برای به پایان رساندن تمام آنها نیز کمتر از ۱۰ ساعت وقت لازم است. Killzone 2 گرافیک حیرت آوری دارد. گرافیک این بازی هم از لحاظ هنری و هم از لحاظ فنی فوق العاده کار شده است و اگر تا پیش از این گفته می شد MGS4 بهترین گرافیک را در بین بازی های کنسولی دارد اما اکنون Killzone 2 با ورودش این جایگاه را تصاحب کرده است. طراحی هنری سیاره ی Helghan فوق العاده جذاب صورت گرفته است و حجم وسیع جزئیات موجود در محیط های گوناگون این بازی شما را حیرت زده خواهد کرد. واقعآ شاید خیلی ها تا پیش از انجام Killzone 2 تصور نمی کردند کنسول PS3 تا این حد قدرتمند باشد و بتواند این حجم وسیع جزئیات را به این راحتی، حتی با رزولوشن ۱۰۸۰i اجرا کند اما Sony و Guerilla اینکار را انجام دادند و همچنان معتقدند که از نهایت قدرت PS3 استفاده نکرده و تنها از ۶۰% آن بهره برده اند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Killzone 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Killzone 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Killzone 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Killzone 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Killzone 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Killzone 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۲:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۳:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: SCEA