دانلود بازی Kinect Disneyland Adventures برای XBOX360

Kinect Disneyland Adventures | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kinect Disneyland Adventures برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۱/۱۱/۱۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: سرگرمی
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD3
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۸٫۲۴ GB

نقد و بررسی بازی :

قطعاً کسی را نمی توان پیدا کرد که تا کنون نام یکی از شخصیت های محبوب Disney مانند میکی ماوس ، گوفی، دانلدداک، پیتر پن، سفید برفی و… را نشنیده باشد. شخصیت هایی که هر کدامشان به رویا و خیال بسیاری از کودکان تبدیل شدند و ما هم در زمان کودکی با کارتون ها و اسباب بازی های آن ها کلی سرگرم شده ایم. تا این لحظه، بازی های زیادی ساخته شده اند که در آن ها شخصیت های محبوب Disney حضور داشتند، اما عنوانی ساخته نشده بود که بتوان در آن با تمام شخصیت های Disney دیدار و به دنیای هر کدام از آن ها سفر کرد. اگر شما نیز همیشه دوست داشتید که این شخصیت ها را در کنار یکدیگر مشاهده کنید، حتماً بازی Kinect Disneyland Adventures را تجربه کنید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

در Disneyland Adventures با داستان خاصی مواجه نخواهید بود. تنها کافی است با داستان شخصیت های این بازی آشنا باشید تا بتوانید با آن ها ارتباط بیشتری برقرار کنید. اگر می دانید که برای آلیس (Alice) زمانی که وارد سرزمین عجایب می شود، چه رخ داده، بر سر سفید برفی چه ها آمده و پیتر پن چه ماجراهایی را پشت سر گذاشته، پس وقت را هدر ندهید و وارد بازی شوید. بازیکنان در این بازی به عنوان یکی از بازدیدکنندگان سرزمین Disney قدم به این مکان می گذارند. پس از انتخاب شخصیتی که می خواهید با آن بازی کنید، وارد دنیایی می شوید که در هر گوشه از آن یکی از شخصیت های Disney را مشاهده خواهید کرد و هر کدام از آن ها مأموریت هایی به شما می دهند. در این بازی به سرزمین عجایب می روید، به سرزمین پتیر پن می روید و با گوفی اتفاقات بامزه ای را تجربه می کنید. بازی از محیط های بزرگ، شاد و رنگارنگ تشکیل شده است. محیط های بازی آنقدر زیبا هستند که شما را به دوران کودکی می برند. همه چیز فانتزی و بسیار جالب به نظر می رسد. میلیون ها رنگ برای طراحی محیط ها به کار رفته و همین موضوع بازی را بسیار دوست داشتنی کرده است. طراحی شخصیت های Disney بسیار خوب صورت گرفته است. تنوع و شهرت آن ها به قدری زیاد است که سازندگان روی طراحی آن ها دقت زیادی به خرج داده اند. البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که طراحی آن ها در قالب فانتزی بسیار خوب است. بازی به نوعی حالت گردش آزاد را در خودش قرار داده است. بازیکنان می توانند در Disneyland گردش کنند و به هر کجا که خواستند، بروند. محیط های بسیار متنوع و جذاب بازی باعث شده که حس تازگی در بازی احساس شود. هر قسمت از Disneyland مربوط به یکی از شخصیت ها و داستان های معروف Disney می شود.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Kinect Disneyland Adventures برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kinect Disneyland Adventures برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kinect Disneyland Adventures برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Kinect Disneyland Adventures برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Frontier Developments