دانلود بازی Little Big Planet Karting برای PS3

Little Big Planet Karting | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Little Big Planet Karting برای PS3

| قابل اجرا بر روی +CFW 4.21 |

تاریخ انتشار : ۲۰۱۲/۱۱/۰۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: مسابقه
نوع: دی وی دی کامل
زبان: RUS ENG GER FRA ITA SPA
نرم افزار: +CFW 4.21
حجم فایل: ۱۲٫۷ GB

خب پس از مدت ها انتظار بالاخره این بازی هم روانه ی بازار شد که می توانید برای اولین بار از سایت تاپ  ۲ دانلود به صورت رایگان دریافت نمایید.این بازی بار دیگر توسط سونی به صورت کاملاً انحصاری برای پلی استیشن ۳ قرار داده شد.بازی دارای مراحلی بسیار جالب و دیدنی هست که می تواند هر گیمری را به پای خود بکشاند.

خلاصه داستان : Sekboyu و دوست دختر دوست داشتنی خود را در ماجراهای ترین طوفان نژادها و هیجان انگیز ترین در پلی استیشن ۳ شیفت را به دنده کارت خود را، قوی تر نگه داشتن فرمان و فراموش نکنید که برای تماس با دوستان. شما می توانید خیره کننده، همیشه در حال تغییر جهان است، که در آن در هر نوبت ارائه می دهد تجارب جدید و شگفتی را پیدا کنید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

• در مرحله بعد، به سرعت. سوار در سفر را از طریق سطوح از LittleBigPlanet آشنا. در اختیار شما زرادخانه گسترده ای از دستگاه های مختلف است که کمک خواهد کرد که به دور زدن تمام مخالفان و پایان ۱٫ رقابت با دوستان خود از طریق شبکه و یا یک صفحه تقسیم کنسول پلی استیشن، پیوستن به جامعه و LittleBigPlanet رانندگی در آهنگ ایجاد شده توسط دیگر بازیکنان.

• اجازه دهید تصورات خود را. این ارائه می دهد ابزار ساده، کاربردی و راحت، آشنا به تمام طرفداران LittleBigPlanet. با آنها، شما به راحتی می توانید خود را به نوبه خود – حتی احمقانه ترین!  ایده ها، پر شدن این بازی با آهنگ های جدید، نمودارها و پاداش.

• هر آهنگ – منحصر به فرد. به اشتراک گذاری تولیدات خود را با جهان و دست های خود را بر روی میلیون ها نفر دیگر – ایجاد شده توسط دیگر بازیکنان. با LittleBigPlanet Karting نژاد مثل قبلی!

• همه چیز برای شما. تمام خلاقیت در Karting LittleBigPlanet، منتشر شده در یک LBP.me پورتال ویژه، که در آن هر کار از یک صفحه جداگانه است. این آسان برای پیدا کردن همه چیز شما نیاز دارید، و از ثمرات کار خود را با جهان به اشتراک بگذارید.

تصاویر محیط بازی :

 

دانلود بازی Little Big Planet Karting برای PS3 | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Little Big Planet Karting برای PS3 | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Little Big Planet Karting برای PS3 | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Little Big Planet Karting برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۲:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۳:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: United Front Games , Media Molecule