دانلود بازی Lollipop Chainsaw برای PS3

دانلود بازی Lollipop Chainsaw برای PS3

دانلود بازی Lollipop Chainsaw برای PS3

| قابل اجرا بر روی  CFW 4.21 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲/۰۸/۲۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: جنگی , ترسناک
نوع: دی وی دی کامل
زبان: انگلیسی
نرم افزار: CFW ۴٫۲۱
حجم فایل: ۴٫۹۴ GB

Lollipop Chainsaw – تاریخچه عیار ژولیت سار در ترکیب یک شکارچی زامبی است. تحت رهبری خود را، بلوند اسکیت باز دختر دبیرستانی با اره برقی در آماده به ریز ریز کردن، برش و شکستن است. مانند یک چاقو را از طریق کره از طریق انبوهی از ارواح، و اجازه دهید مسیر شما خواهد شد با خون و گوشت مشخص شده اند. تا یکی دیگر از زامبی خواهد شد که دست chirlidershu در یک اره برقی توقف را حفاری نکنید! اب نبات چوبی با اره برقی در ساخت، توسعه استودیو ملخ تاسیس شده توسط طراح بازی Goiti Sudoy، نیز تحت نام مستعار از سودا ۵۱ شناخته شده مشغول اند. تیم پروژه و دیگر افراد مشهور – آهنگساز آکیرا Yamaoka و فیلمنامه جیمز کان، یک بازسازی از نویسنده های افسانه ای از “طلوع مردگان”.

 جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 عجله کن، دختر! کشتن، کشتن! ژولیت سار – معمول فارغ دانشجویی. اما او تا به یک اسکلت در گنجه – در اوقات فراغت خود و یک دختر مسلح با اره برقی زامبی شکار معامله است. سعی کنید به ترکیب و مراقبت وظیفه قاتل از دانش آموزان ارشد راه رفتن مرده!

شجره ایده آل است. اب نبات چوبی با اره برقی در به شیوه ای منحصر به فرد سودا ۵۱ ساخته شده است، نفوذ خود می شود، پیش بینی کرد به طور مستقیم در گیم پلی، و در بخش بصری بازی. زامبی، اره و رنگین کمان – همه اشتباه است.
جاذب داستان. همانطور که فیلمنامه جیمز کان ژولیت برنامه ریزی شده است برای پیدا کردن همین دلیل است که مدرسه قدیمی از خیابان رومرو به طور ناگهانی پر از زامبی شده است. و به یاد داشته باشید، آن را به آسانی به عنوان آن را در نگاه اول به نظر می رسد نیست …
cheerleading نبرد. وجود دارد هیچ چیز زیبایی کشنده تر از گروه پشتیبانی، مسلح با اره برقی. زامبی هیچ فاسد می تواند ترکیب کشنده سلاح های دندانه دار و بند خیره کننده مقاومت در برابر.
زامبی زامبی زامبی. کل مدرسه پر از مردان مرده است، اما از clacking دندان Gopnik زامبی و حتی به عنوان معلم جهنم عصبانی – کوچکتر از مشکلات ژولیت. به زودی به زیبایی یاد بگیرند که برای حمله به زامبی ترسناک اربابان سنگ، و حتی آنچه که آنها می پرسند فلفل رئیس مجنون جنگ به نام سودا ۵۱!
و بلند مرده است. نوشت: موسیقی برای بازی آهنگساز آکیرا Yamaoka، یکی از معروف ترین آثار این است که موسیقی متن به یک سری از سایلنت هیل. اما پخش ژولیت را به ترکیب خود را محدود نمی شود – و برخی از دوستان خوب شما آهنگ از ژانرهای مختلف.

تصاویر محیط بازی :

 دانلود بازی Lollipop Chainsaw برای PS3دانلود بازی Lollipop Chainsaw برای PS3دانلود بازی Lollipop Chainsaw برای PS3دانلود بازی Lollipop Chainsaw برای PS3دانلود بازی Lollipop Chainsaw برای PS3دانلود بازی Lollipop Chainsaw برای PS3

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Wb Game