دانلود بازی Manhunt 2 برای PC

Manhunt 2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Manhunt 2 برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۷/۱۰/۲۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Windows
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۳٫۳۹ GB

معرفی بازی :

داستان بازی Manhunt 2 در مکان های مختلفی به وقوع می پیوندد، که اولین مرحله بازی در تیمارستان روانی رخ میدهد، شما یکی از بیماران روانی این تیمارستان هستید . که طی مراحلی میتوانید از آنجا فرار کنید و به منزل متروکه ی خود برگردید و در آنجا به جستجو بپردازید. گیم پلی بازی در جای خود بسیار خوب و درست عمل میکند و تقریبا بی نقص هست . گیم پلی عالی در اختیار گیمر قرار داده شده. این بازی گیمر را به سرعت عمل و دقت بیشتری وامیدارد و او را وادار به استفاده از تمام ظرافت خود در استفاده از کلید ها بخصوص برای بخش هایی از بازی که باید به صورت مخفی عمل کند، قابل ذکر است که بهتر است که بازیکن بازی را به روش مخفیانه پیش برده و دشمنان را از پشت سر و یک به یک از بین ببرد چون که وقتی شما به صورت آشکار با دشمنان یا بهتره گفت قربانیان خود درگیر شوید علاوه بر اینکه فن های لحاظ شده برای قتل در بخش مخفی کاری را از دست خواهید داد، کار شما سخت تر شده و دیگر دشمنان را به وجود شما آگاه میکند و بازگشت شما به مرحله ی مخفی کاری سخت است .

در بازی معماهای بسیار ساده و آسانی قرار داده شده که علاوه بر جذابیتی که به بازی میدهد و با اینکه بسیار آسان هست گاهی شما را به فکر کردن وامیدارد و برخی اوقات مراحل را طوری طراحی شده است که شما روش مخفی کاری را بسیار بهتر و آسانتر و جذابتر از غیر مخفی کاری میدانید .

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Manhunt 2 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Manhunt 2 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Manhunt 2 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Manhunt 2 برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

==========================================================================

نسخه RELOADED ( توضیحات )

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Rockstar Londo