دانلود بازی Marvel Ultimate Alliance برای PC

Marvel Ultimate Alliance | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Marvel Ultimate Alliance برای PC

تاریخ انتشار: ۲۰۰۶/۱۱/۰۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۴٫۱۷ GB

اطلاعات بازی :

کمتر گیمری وجود دارد که تا بحال یک بار هم سری Marvel Ultimate Alliance تجربه نکرده باشد، عنوانی که در تمام پلتفروم های ریز درشت با ما بود، این بازی در تمام کنسول ها بوده است حتی از قدیمی جدیدترین آنها، هیچ وقت اکشن فانتزی را فراموش مخواهیم کرد که برای اولین بازی توسط visions خلق شد و بعد ها شرکت سازنده اسم خود را به نام vicarious visions تغییر داد. در این بازی تمامی قهرمانان کتاب های کمیک مارول وجود دارند. ۴ قرمان ما ازSpider-Man, Wolverine, X-Men و کاپیتان آمریکایی تشکیل میشوند که یک گروه خاص و قدرتمند را تشکیل میدهند.۴ قدرتمندترین افراد دنیا در این بازی که بارها فیلم های آن ها را در کارکترهای متعدد دیدید دور یکدیگر جمع شده اند تا بیگانگان را نابود سازند و صلح را در جهان برقرار کنند. بدون شک بازی اتحاد نهایی Marvel Ultimate Alliance میتواند بسیار جذاب باشد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

این بازی سیستم مبارزاتی پیشرفته ای دارد و به گیمر این اجازه را می دهد که در حالت های مختلف کاراکتر مورد نظر خود را در هر حالتی به مبارزه کردن وا دارد. در نگاه سطحی و کلی به بازی چنین می توان آن را توصیف کرد که قهرمانان به مبارزه با یکدیگر برخواسته اند، علت چیست؟ چه چیزی باعث شده است تا چهره واقعی ابر قهرمانان برملاء شود؟ داستان Marvel Ultimate Alliance چنین است که دولت خواستار کشتار جمعی است و قصد تسلط بر دنیا را دارد و برای اینکار از قهرمانان صاحب نام دعوت کرده است تا در این مأموریت جهانی شرکت داشته باشند و در قبال آن ثروت و مقام افزون را به آنها پیشنهاد داده است. حال عده ای از قهرمانان با وی همراه شده اند و عده ای دیگر در مقابل وی ایستاده و قصد مبارزه با دولت و هم دستانش را دارند. حال شما باید کنترل قهرمانان واقعی را بدست بگیرید و در این راه دشوار هم باید با مأموران امنیتی درگیر شوید، هم امنیت مردم را حفظ کنید و از طرفی با دیگر قهرمانان شروری که به دولت پیوسته اند مبارزه کنید. صحنه های جالب و ماجراهای عجیبی را در این بازی مشاهده خواهید کرد. این بازیدر نوع خود یک شاهکار است و بازی های این چنینی که همه ابرقهرمان ها در آن حضور داشته باشند بسیار نادر و کمیاب هستند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Marvel Ultimate Alliance برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Marvel Ultimate Alliance برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Marvel Ultimate Alliance برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Marvel Ultimate Alliance برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Marvel Ultimate Alliance برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Marvel Ultimate Alliance برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Raven Software