دانلود بازی Mass Effect 2 برای PC

Mass Effect 2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Mass Effect 2 برای PC

| دانلود نسخه کامل Razor1911 با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۱/۰۱/۱۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۱۴٫۹ GB

نقد و بررسی بازی :

داستان بازی در سال ۲۱۸۳ کمی بعد از اتفاقات نسخه اول Mass Effect رخ می دهد، در آخرین لحظات نسخه اول دیدیم که کاپیتان شپارد که کنترل سفینه نورماندی را بر عهده دارد، با یک حمله ناگهانی از سوی بیگانگان روبرو می شود. سفینه او در اثر این حمله به شدت آسیب می بیند. او که متوجه می شود سفینه اش در حال نابودی است، سعی می کند تمام افراد را از آنجا خارج کند اما زمانی که خودش قصد خروج از سفینه را دارد، مورد حمله بیگانه ها قرار می گیرد و می میرد. جسد او در فضا رها می شود و داخل یک Shadow Broker می شود و پس از مدتی توسط زنی به نام لیارا تی سانی که یک انسان تکامل یافته است، پیدا می شود. او که سعی دارد شپارد را دوباره زنده کند، بدن او را وارد پروژه ای به نام Lazarus می کند. پس از ۲ سال ( سال ۲۱۸۵) شپارد به هوش می آید و …

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

بازی Mass Effect 2 دارای بهترین و جالبترین گرافیک ها میباشد، محیط بازی کاملا با جوی فضایی و وهم انگیز همراه است در محیط به جزییات بیشترین دقت ممکن شده است که زیبایی زیادی به بازی بخشیده است. طراحی چهره ها و اندام بسیار زیبا هستند چهره ها با حس های مختلف ساخته شده اند که شباهت زیادی به واقعیت دارد حرکت لب ها بسیار زیبا هستند که کاملا با دیالوگ ها هماهنگ است، نورپردازی ها بسیار ظریف و انعطاف پذیر هستند و کوچکترین اشیا در بازی سایه ای هماهنگ و همانند با خود دارند. شعاع های نور و زیاد و یا کم بودن نور بسیار جالب و شگفت انگیز طراحی شده است که جلوه ای بسیار زیبا به بازی داده است. بافت ها بهترین کیفیت ممکن را دارند که خیلی عالیه هستند. طراحی دشمنان هم بسیار زیباست و بسیار متنوع ساخته شده اند. بازی ترکیبی از سبک نقش آفرینی و اکشن سوم-شخص است. در طول بازی با اشخاص مختلفی صحبت می کنید. در این گفتگوها باید به سوال های مختلفی جواب بدهید، البته جواب ها به صورت چند گزینه ای است که با توجه به جریان بازی باید بهترین جواب را انتخاب کنید. روند بازی تقریبا تغییر پذیر است و با توجه به عملکرد شما تغییراتی در داستان بازی ایجاد می شود. همان طور که گفته شد این عنوان یک بازی اکشن- نقش آفرینی است. در بازی می توانید قابلیت های مختلف شخصیت اصلی و هم تیمی هایتان را افزایش دهید. البته این روند هم می تواند خودکار باشد و هم می تواند به صورت دستی صورت بگیرد. در طول بازی توانایی استفاده از سلاح ها و قدرت های مخصوصی را به دست می آورید که می توانید آن ها را تقویت کنید و از آن ها در طول بازی بهترین استفاده را ببرید. قسمت های اکشن بازی هم بسیار نفس گیر و زیبا طراحی شده اند. همانند سایر بازی های سوم-شخص می توانید پشت مکان های مختلف پناه بگیرید، به همراهی هم تیمی هایتان بازی را به طرق مختلف پیش ببرید و به آن ها دستور بدهید که به کدام سو بروند و یا به کدام دشمن حمله کنند. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که یاران شما هر کدام قدرت های مختلفی دارند که باید از آن ها به درستی استفاده کنید. در بازی صحنه های سینمایی و جذاب بسیار زیادی وجود دارند که هر کدام از آن ها به زیبایی کارگردانی و طراحی شده اند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Mass Effect 2 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Mass Effect 2 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Mass Effect 2 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Mass Effect 2 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Mass Effect 2 برای PC | تاپ 2 دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows XP SP3 / Windows Vista SP1 / Windows 7
Processor : 1.8GHz Intel Core 2 Duo or equivalent AMD CPU
Memory : 1 GB RAM for Windows XP / 2 GB RAM for Windows Vista and Windows 7
Hard Drive : 15 GB
DVD ROM : 1x Speed
Sound Card : DirectX 9.0c compatible
(Direct X : DirectX 9.0c August 2008 (included
Input : Keyboard / Mouse
Video Card : 256 MB (with Pixel Shader 3.0 support). Supported Chipsets: NVIDIA GeForce 6800 or greater; ATI Radeon X1600 Pro or greater

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۲:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۳:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۴:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۵:Direct Link

DLC PACK

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

 

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: BioWare