دانلود بازی Medal of Honor 2010 برای PS3

Medal of Honor 2010 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Medal of Honor 2010 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۰/۱۰/۱۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, ۳٫۵۵
ایدی بازی : BLUS30436
حجم فایل: ۱۰٫۴ GB

معرفی بازی :

داستان بازی Medal of Honor 2010 از روی واقعیت ساخته شده است و روایتگر عملیات یک تیم جنگی به نام Tier 1 می باشد که از چندین سرباز آموزش دیده تشکیل شده است و این تیم وظیفه دارد تا در مراحل سری و آشکار نیروهای طالبانی را از بین ببرد. این تیم جنگی شباهت زیادی با Bad Company دارد. علاوه بر نیرو های Tier 1، نیروهای آمریکایی NCA، Ranger ها و خلبانان Boeing AH-64 Apache از جمله نظامیانی هستند که در این بازی حضور دارند و نقش پررنگی ایفا می کنند. هر یک از اعضای این تیم لقب خاص خود را دارد. مثل voodoo، rabbit ، Mother ، Vegas ، Dusty و…. شما در هر مرحله با یک سرباز بازی خواهید کرد و بازی تک قهرمانی نیست. در کل باید گفت که داستان بازی ، یک داستان واقعی است که با توجه به گفته های اعضای این تیم نوشته شده است و معمولا داستان های واقعی این گونه از اهمیت به سزایی برخوردارند اما در بازی ما با یک پایان غیرمنتظره روبه رو هستیم که پایانی عجیب برای داستان هیجان انگیز ماست.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

بازی Medal of Honor 2010 توسط موتور frostbite 2 ساخته شده است. اولین و مهم ترین چیزی که هر گیمر از یک بازی شوتر اول شخص میبیند ، گرافیک اسلحه و دست بازیکن است ، که در این مورد مدال افتخار حرفی برای گفتن ندارد. دست بازیکن همچون یک دست پلاستیکی و زمخت و بی روح است. مورد بعدی، چهره هم رزمانی است که در کل بازی محکوم به دیدن انها هستید و در این مورد نیز مدال افتخار کودکانه عمل میکند. چهره هایی بسیار بی روح و خشک، که در خوشبینانه ترین حالت، انها را در بازیهایی که در سال ۲۰۰۵ به قبل دیده شده بود دیده ایم. گرافیک محیط بازی در بعضی صحنه ها (مثلا : در مرحله ای که در شب و زیر باران است) بسیار زیبا و در اکثر صحنه ها کهنه و قدیمی است. مشکل دیگر گرافیک بازی، نور آن است. اکثر صحنه ها بسیار تاریک هستند و واقعا شما قادر به دیدن دشمنان در این تاریکی نیستید. گرافیک ساختاری دشمنان نیز چه بسا بدتر از همرزمان شماست. تقریبا تمامی دشمنان، یک شکل و هم لباس هستند. این وسط گرافیک بد اسلحه های روی زمین را هم به موارد بالا اضافه کنید. البته از حق نگذریم صحنه های سینماتیک بازی به قدری واقعی و فوق العاده است که شما لحظه ای با خود شک میکنید که نکند در حال دیدن فیلمی با گرافیک blue ray هستید . گیم پلی بازی دارای بالانس خیلی خوبی است که باعث می شود بازی ابدا خسته کننده نشود . مراحل مخفی کاری در شب و مراحل هدایت بالگرد از مراحل هیجان انگیز بازی محسوب می شوند. هم چنین مراحلی که شما در نقش یکی از رنجر های اموزش دیده هستید مراحل شلوغ و درگیر کننده ای هستند که شدت مبارزات را تا حد قابل توجه ای بالا می برند. سلاح ها متنوع نیستند ولی کارایی های خوبی دارند هر گروه و هر تیم سلاح مخصوص به خود را حمل می کند و سلاح دشنمان از ژ-۳ و Ak-4 تجاوز نمی کند . مرحله ی هدایت بالگرد های امریکایی، جزو مراحل به یاد مادنی و جدید بازی محسوب می شود که نمونه ی ان را قبلا در بازی اول شخص مدرنی ندیده بودیم .هم چنین قسمت هدایت موتور های صحرایی در یکی از مراحل بازی هم به همان اندازه جالب و هیجان انگیز است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Medal of Honor 2010 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Medal of Honor 2010 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Medal of Honor 2010 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Medal of Honor 2010 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Medal of Honor 2010 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Danger Close