دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PS3

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PS3

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PS3

| قابل اجرا بر روی  CFW 4.21 – CFW 4.30 |

ازی اکشن و فوق العاده زیبای Medal of Honor Warfighter که در استودیو بازیسازی Danger Close ساخته شده و سپس کمپانی فوق العاده قدرتمند و معروف Electronic Arts آن را برای کنسول PlayStation 3 در سال ۲۰۱۲ منتشر نموده است ، داستان بازی Medal of Honor Warfighter توسط خدمه U.S. Tier 1 نوشته شده است که از خطرات واقعی جنگ ساخته شده. Medal of Honor Warfighter یک بازی هجومی، هیجان انگیز و منحصر به فرد است که بازیکنان را در صحنه جنگ های مدرن و دقیق امروز دنیا قرار می دهد. این بازی نگاهی نزدیک و شخصی به میدان های نبرد امروز و مبارزه با خطرات تروریست های جهانی می باشد.
این بازی ادامه این سری بازی ها از سال ۲۰۱۰ می باشد که بازیکنان را در آن به عنوان سربازان آمریکایی و ویژه در افغانستان باید ماموریت هایی را در گیم پلی زیبای بازی به اتمام برسانند. خط داستان بازی شامل حمله و هجوم های اتفاق افتاده در دنیای واقعی می باشد.
Medal of Honor Warfighter داستان اپراتور U.S. Tier 1 با نام Preacher می باشد که بعد از اتمام جنگ به خانه بر می گردد تا خانواده اش را که سال ها از آنها دور بوده، پیدا کند. او هم اکنون به دنبال جمع آوری باقی مانده های ازدواج اش است. و در این حین همیشه این را به خاطر می آورد که برای خانواده اش بوده که به جنگ رفته است. اما وقتی که مواد منفجره ای به منظقه های مرزی وارد شدند ، Preacher و هم تیمی هایش برای حل مشکل اعزام می شوند تا با دشمن مبارزه کرده و هر کاری که از دستشان بر می آید انجام دهند ،

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

مشخصات :
سربازان جهانی : با بهترین و ویژه ترین نیروهای عملیاتی دنیا هم قدم شوید.
اکشن منحصر به فرد :  Medal of Honor Warfighter دارای خط داستانی واقعی از حوادث تروریستی دنیا

می باشد.
بهترین کلاس موتور بازی به نام Frostbite 2

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PS3دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PS3دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PS3دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PS3دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PS3دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PS3دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای PS3

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۲:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۳:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: EA