دانلود بازی Midnight Club Los Angeles برای PS3

Midnight Club Los Angeles | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Midnight Club Los Angeles برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۸/۱۰/۱۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ماشین سواری
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 3.55
ایدی بازی : BLUS30442
حجم فایل: ۴٫۵۴ GB

اطلاعات بازی :

Midnight Club Los Angeles چهارمین سری از بازی های مسابقه ای midnight می باشد. در بازی از ماشین هایی مانند Ford Mustang Boss 302 و lamborghini miura و Lamborghini Gallardo و Mitsubishi3000 GT و Datsun 280 Z و … استفاده میشود . این بازی در شهر لس انجلس اتفاق میافتد و بازیکن باید هم در شب هم در روز مسابقه داده و در انواع و اقسام شرایط اب و هوایی قادر به رانندگی و مسابقه دادن باشد که خود این افکت های زیبا جنبه ی طبیعی تری به بازی بخشیده است . بعد از مسابقات اگر هر صدمه ای به اتومبیل وارد شده باشد نیازی نیست که بازیکن بخواهد که برای تعمیر به گاراژ برگردد و به جای آن میتواند از اپشن quick fix برای درست کردن اتومبیلش استفاده کند . نقشه ای که برای بازی در نظر گرفته شده است دارای جزئیات کامل و دقیقی بوده و از سیستم RAGE در این بازی بهره گرفته شده است درست به مانند بازی جی تی ای.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

پلیس این بار هم در تعقیب شماست و مهم نیست که شما کجا قرار گرفتید و هر اندازه که از آنها فاصله بگیرید زمانی که کنار میکشید جریمه سنگینی در انتظارتان است. پرچم های زیادی در طول بازی در مراحل مختلف وجود دارند و هدف این است که میزان زیادی از پرچم ها جمع اوری شود و حتی در بعضی قسمت ها بازیکن اگر پرچمی پیدا نکند باید سعی کرده تا از کسانی که پرچم دارند آن را به دست اورد . یکی از پرچم ها bomb زمان دار است . شخصی که دارای این پرچم است باید آن را سریعا به ماشین دیگری انتقال دهد قبل از آن که زمان ان تمام شود و زمانی که بمب منفجر شود شخصی که دارای این بمب است امتیازش را از دست خواهد داد .

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Midnight Club Los Angeles برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Midnight Club Los Angeles برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Midnight Club Los Angeles برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Midnight Club Los Angeles برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Midnight Club Los Angeles برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Rockstar San Diego