دانلود بازی Mirrors Edge برای PS3

Mirrors Edge | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Mirrors Edge برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.21 – CFW 4.30 |

تاریخ انتشار۲۰۰۸/۱۱/۱۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG ، RUS
نرم افزار: CFW 3.55, 4.21 , 4.30
ایدی بازی : BLES00322
حجم فایل: ۴٫۳۷ GB

سال ها بود که در ژانر اول شخص عنوان متفاوتی عرضه نشده بود و همه ی بازیها از یک قانون پیروی می کردند:run and gun تا اینکه ea در سال ۲۰۰۸ پرده از عنوان جدید خود یعنی mirrors edge برداشت عنوانی که قرار بود انقلابی در این ژانر ایجاد کند و تا حدودی هم که شده به این امر دست یافت. همان طور که میدانید این بازی از جمله بازی هایی بوده که با ورودش به دنیای گیم سبک و گیم پلی جدیدی رو به جا گذاشته و با گرافیک و همین گیم پلی طرفداران زیادی رو به خودش جلب کرده و برعکس. به طور کلی میشه گفت این بازی یه بازی سلیقه ای و نظر پذیر است که می نظرات منفی و مثبت در باره ی این خیلی متفاوت و متنوع بوده.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

یکی از بهترین خصوصیات فنی این بازی میتوان از گیم پلی اون نام برد .گیم پلی دراین بازی به خوبی کار شده است ،سرعت بالا،حرکات رزمی خوب،سریع بودن در مبارزات،و….را میتوان از نکات برتر گیم پلی نام برد.سرعت زیاد این گیم پلی و حالت اول شخص بودن این به بازی هیجان زیادی بخشیده است و بازی رو بسیار جذاب کرده است اول شخص بودن این بازی خیلی تاثیر زیادی در این بازی گذاشته شده است و میشه گفت این بازی یه بازی دو شخصیتی است یعنی اول شخص و سوم شخص. بازی از لحاظ گرافیکی خوب عمل کرده و افکت های زیبایی در آن به کار رفته است بازی از لحاظ تکنیکی نیز عنوان خوبی است و بسیاری از بافت های بازی از کیفیت مناسبی برخوردار هستند ولی نقطه ی عطف گرافیک بازی را میتوان در طراحی هنری عالی آن شمرد طراحی شهر نیز به خوبی انجام گرفته است و در رنگ بندی بازی نیز از رنگ های روشن استفاده شده و شهر نیز حالتی نبتا زنده به خود گرفته است طراحی محیط های داخلی بازی هم نسبتا خوب کار شده است ولی در بعضی از موارد خیلی شبیه هم جلوه میکنند دمو های بازی نیز کامیک مانند و زیبا طراحی شده اند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Mirrors Edge برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Mirrors Edge برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Mirrors Edge برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Mirrors Edge برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Mirrors Edge برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Mirrors Edge برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: EA Games