دانلود بازی Modern Combat 5 BlackOut برای PC

Modern Combat 5 BlackOut | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Modern Combat 5 BlackOut برای PC

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۶/۰۳/۳۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Windows
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۸۰۱ MB

معرفی بازی :

شاید یکی از بهترین‌ بازی‌های سبک تیراندازی و اول شخص ٬ Modern Combat باشد. این بازی را می‌توان یکی از شاهکارهای شرکت گیم‌لافت دانست. گیم‌لافت (Gameloft) در چهار نسخه‌ی اول بازی Modern Combat کاربران زیادی را به آن جذب کرد. هر نسخه از نسخه‌ی قبلی خود جذاب‌تر، حرفه‌ای‌تر و باکیفیت‌تر! Modern Combat 5: Blackout جدیدترین سری منتشر شده از کمپانی گیم‌لافت برای پلتفرم های اندروید، ویندوزفون و ios می‌باشد. این بازی با گرافیک خیره‌کننده و هم‌سبک با سری بازی‌های Call Of Duty در پی‌سی و کنسول‌ها عرضه شده است. همانند نسخه‌های قبلی، بازی در سبک اول شخص ساخته شده است. گیم‌لافت در این نسخه سعی کرده است تا شیوه‌ نسخه‌ قبلی را ادامه دهد و تغییرات بسیار کمی در فرمول‌های قبلی خود ایجاد کرده است. با این حال، داستان و اتفاقات این بازی نسبت به نسخه‌های قبلی گسترده‌تر و جذاب‌تر است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

به طور کلاسیک، بازی به دو بخش تک نفره و چند نفره تقسیم شده. بخش تک نفره بازی از ۶ مرحله اصلی با پس زمینه های داستانی متفاوت تشکیل گشته که هر کدام دارای چندین مرحله اصلی، تعدادی مرحله فرعی و یک عالمه مراحل مخصوص هستند. فرصت برای سرگرمی در هر یک از این ۶ مرحله بسیار زیاد است. مراحل فرعی به طور کلی کوتاه و سریع هستند. برای مثال، باید تعداد خاصی هدشات (شلیک مستقیم به سر) انجام دهید یا با یک انفجار چند نفر را بکشید. ماموریت های مخصوص هم مدل مشابهی دارند منتها با این تفاوت که پس از انجام آن ها، به بازیکن جایزه داده می شود.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Modern Combat 5 BlackOut برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Modern Combat 5 BlackOut برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Modern Combat 5 BlackOut برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Modern Combat 5 BlackOut برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Modern Combat 5 BlackOut برای PC | تاپ 2 دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :

(OSWindows 10 (64-bit version only) with Windows 10 November update installed (Windows 10 Version 1511
CPU : Intel Core i3
GPU : Intel HD4000
RAM : 2 GB
Hard Disk Space : 3 GB

راهنمای نصب بازی :

 این بازی با فرمت appx می باشد که برای نصب این فایل باید از Powershell استفاده کنید. که برای پیدا کردن این برنامه می توانید از قسمت سرچ منو استارت استفاده کنید. Powershell یه محیط مانند داس دارد. حالا عبارت add-appxpackage را تایپ کنید بعدش یک فاصله بدید و حالا فایل بازی را با کلیک بگیرید و توی برنامه Powershell بکشید تا مسیر فایل بازی در این برنامه نمایان بشه حالا با زدن دکمه اینتر بازی نصب می شود. در حین نصب بازی به هیچ وجه برنامه Powershell را نبندید. بعد از نصب کامل، اسم بازی را در منو استارت سرچ و بازی را اجرا کنید. در ضمن برای نصب بازی در درایوهای دیگه کافیه به مسیر Setting > System > Storage رفته، زیر Save Locations اولین گزینه نوشته New Apps Will save to  که زیر این نوشته درایو مورد نظر خودتون راانتخاب کنید.

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Gameloft