دانلود بازی ModNation Racers برای PSP

ModNation Racers | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی ModNation Racers برای PSP

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۰/۰۵/۲۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PSP
نوع بازی: ماشین سواری
تصویر: ISO
زبان:  ENG
حجم فایل: ۱٫۰۷ GB

معرفی بازی :

ModNation Racers توسط استودیو کانادایی United Front Games با همکاری استودیو San Diego شرکت سونی برای دو پلتفرم PS3 و PSP ساخته شده است. ModNation Racers تنها یک Kart Racing معمولی نیست و قابلیت‌های بسیاری را در اختیار شما قرار می‌دهد تا ایده‌ها و خلاقیت خودتان را به دیگران نشان دهید. کاراکترهای شما در این بازی موجودات بامزه‌ای به نام Mod هستند، در ابتدا یک طرح خام از Mod در اختیار شما قرار می‌گیرد که تقرییاً همه خصوصیات آن را می‌توانید با استفاده از امکانات و گزینه‌های متعدد، هزازن نوع Mod مختلف طراحی کنید و خلق کنید. می‌توانید رنگ پوست آن را از بین دایره رنگ‌ها انتخاب کنید یا برای بدن آنها از طرح‌های آماده را استفاده کنید، صورتشان را با استفاده از صدها نوع چشم، گوش، دهان و بینی، طراحی کنید. همین‌طور می‌توانید لباس‌ها و لوازم مختلف تن کاراکترتان کنید یا با استفاده از برچسب‌های گوناگون برای خودتان طرح‌ها و لوگوهای زیبایی درست کنید. گرافیک بازی ModNation Racers حال و هوای نزدیک به عنوان LittleBigPlanet دارد. محیط بازی را می توان کارتونی قلمداد کرد. رنگ بندی شاد بازی، این عنوان را بسیار فانتزی و جذاب کرده است. اجزای تشکیل دهنده محیط بازی در سطح خوبی قرار داشته و با سبک و حال و هوای بازی همخوانی کامل دارند. جلوه های ویژه ای که در بازی دیده می شوند، بسیار خوب هستند و به بازی هیجان خوبی را انتقال می دهند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

موسیقی، صداگذاری را هم می توان از بخش های خوب بازی خواند. افکت های صوتی بسیار خوبی در بازی قرار گفته اند و به ایجاد فضایی هیجان انگیز کمک کرده اند. موسیقی بازی توسط آقای مارک باریل (Marc Baril) ساخته شده است. مارک باریل موسیقی بازی هایی چون Crash Bandicoot ،The Simpsons Hit & Run و Scarface: The World Is Yours را نیز ساخته است. همچنین بازی به گونه ای طراحی شده که صداهای مختلف همراه با ساخته های بازیکن در بازی شنیده می شوند. گیم پلی را می توان یکی از قسمت های بسیار خوب این بازی دانست. همان طور که گفته شد، بازی در سبک رانندگی است، اما با عنوان های هم سبک خوب بسیار متفاوت است. به این صورت که در سبک Kart-Racing در جریان است و امکانات و حالت های مختلفی را پیش پای بازیکن قرار می دهد. یکی از بخش های جالب در گیم پلی بازی این است که بازیکن در هنگام Boost هم بسیار خوب می تواند عمل Drift را انجام دهد. بازیکن توانایی این را دارد که در طول بازی به سلاح های مختلف دسترسی پیدا کند و آن ها را تا سه مرحله ارتقاء دهد. سلاح هایی مانند: سلاح های صوتی، موشک های مختلف و Lightning Strikeها از این دسته سلاح ها هستند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی ModNation Racers برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی ModNation Racers برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی ModNation Racers برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی ModNation Racers برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی ModNation Racers برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی ModNation Racers برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی ModNation Racers برای PSP | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: United Front Games, SCEA San Diego Studios