دانلود بازی NBA 2k14 برای XBOX360

NBA 2k14 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2k14 برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free  و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۹/۲۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: ورزشی
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD3
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۷٫۶۲ GB

اطلاعات بازی :

بازی NBA 2k14 که بازیکنان زیادی را در انتظار خود قرار داده است بالاخره برای XBOX360 توسط کمپانی ۲K Sports منتشر شد. بازی NBA معمولا داستانی را دنبال نمیکند بلکه آن کسی که باید داستانی را برای بازی درست کند گیمر است. شباهت های فراوان حرکات دست، نوع خوشحالی، نوع مربیگری و……. باعث به وجود امدن یه شاهکار میشود. در این نسخه به حالتی روی گرافیک کار شده است که بازی کن دیوانه وار به ادامه ی بازی میپردازد. بسیار زیبا روی صورت کارکترهای بازی کار شده است برای مثال یک شخصیت واقعی را نام میبرم. جیمز بر روی دست های خود خالکوبی هایی دارد که در بازی نیز همان خالکوبی هارا می بینیم که نشان از گرافیک عالی بازی است. تیم سازندهی بازی، بارها با افتخار از سیستم فشرده سازی جدید خود تعریف کرده است، سیستمی که به آنها اجازه میدهد ۳۰۰۰ انیمیشن جدید، به انیمیشنهای قبلی اضافه کنند. نتیجهی کار آنها کاملا قابل تشخیص میباشد. حرکت بازیکنان در زمین بسیار روانتر از قبل شده است و آنها با چابکی و آزادی خاصی در اطراف گردش میکنند، از نظر ظاهری نیز حرکات بسیار متنوعتر و طبیعیتر از NBA 2K13 شده است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

این انیمیشنهای اضافه شده باعث میشود بتوانید به حرکات بازیکنان حریف سریعتر عکس العمل نشان دهید و دیگر لازم نیست برای پایان یافتن یک انیمیشن ۱٫۵ ثانیهای منتظر بمانید، اکنون به راحتی میتوانید در میانه ی راه مسیرحرکت و دریبلینگ خود را عوض کنید. روند مسابقه در یک لحظه و با یک حرکت عوض میشود و اشتباهات تاثیر بسیار بیشتری بر نتیجه نهایی میگذارند. در واقع جریان و سیر دراماتیک مسابقات NBA دقیقا وارد بازی شده است. انتقال کامل دریبلینگ به استیک سمت راست، کنترل بسیار بیشتری به شما میدهد و راحتتر میتوانید از انیمیشنهای جدید استفاده کنید. اجرای حرکاتی نظیر Shot Fake و Pass Fake آسانتر شده و انیمیشنهای جدیدی نیز برای آنها طراحی شده است. اجرای حرکات مهارتی مختلف با توپ ( همان Skill Moves) و تغییر از یک حرکت به حرکت دیگر نیز روانتر از نسخه ی قبلی انجام میشود. حرکات با توپ بازیکنانی نظیر Kobe, Wade و Tony Parker برای شوت زدن یا لیآپ رفتن بسیار واقعی میباشد و آنها مانند واقعیت با مهارت خاصی این حرکات را انجام میدهند. با اینکه استیک سمت راست همانند دستهای بازیکنان عمل میکند این موضوع اجرای حرکات مختلف را آسان کرده است، اما اگر دقت لازم را به خرج ندهید، به راحتی توپ را از دست میدهید و بازیکن مقابل توپ را میرباید. استیک سمت راست برای بازیکنان بلند قامت نیز بسیار کارآمد شده است و حرکات Dummy ( گول زدن حریف با حرکات بدن) و شوت زدن به صورت fade away و یا hook shot، راحتتر از قبل اجرا میشوند. سازندگان در Visual Concepts و ۲K Sports سعی کرده اند یک بازی دو سویه ارائه دهند، به این معنی که فقط به بخش حمله توجه نکردهاند و بخش دفاعی نیز پیشرفت بسیار زیادی داشته است. اساس سیستم دفاعی هوش مصنوعی بازی تغییر کرده است. در این سیستم جدید، تیم حریف خود را با شرایط تطبیق میدهد و نحوه ی بازی کردن شما را یاد میگیرد، برای مثال اگر بازیکنان سه امتیازی زن شما، آنها را در طول آزار دهند، خط دفاعی بالاتر میآید تا به آنها فضای شوت زدن ندهد و یا فضای پاس دادن به بازیکنان پست سنتر را آزاد میگذارند تا توپ به آنها داده شود. بزرگترین و بهترین تغییری که در سیستم دفاعی بازی ایجاد شده است، قابلیت بلاک کردن دانکها و به طور کلی بهبود قابلیت بلاک کردن میباشد. انیمیشنهای بسیار زیبایی برای این بخش طراحی شده است و بلاک کردن دانکها تاثیر زیادی در روند بازی میگذارند. در نسخه ی قبلی قابلیت بلاک کردن توپ روی تخته نیز وجود داشت که به سختی قابل اجرا بود، اما در ۲K14، این کار با بازیکنانی نظیرلبرون جیمز به خوبی انجام میشود. به طور کلی دفاعی بازی کردن بسیار تاثیر گذارتر از قبل شده است و تیم مقابل با کم شدن زمان شوت زدن، بیشتر عجله میکند و به این ترتیب شما راحتتر میتوانید توپ را صاحب شوید. افزایش تاثیر دفاع در NBA 2K14 کاملا قابل تشخیص است و بازیکنان بلند قامت در حفاظت از حلقه کارآمدتر از قبل شدهاند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی NBA 2k14 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2k14 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2k14 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2k14 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2k14 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2k14 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2k14 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.