دانلود بازی NBA 2K15 برای PS3

NBA 2K15 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2K15 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.60 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۱۰/۰۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ورزشی
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.60
ایدی بازی : BLUS31456
حجم فایل: ۸٫۷۶ GB
ریلیز: iMARS

معرفی بازی :

در چند سال اخیر فرنچایز پرطرفدار شرکت ۲K Sports یعنی NBA 2K از رقیب خود، فرنچایز دیگر پر طرفدار در این زمینه، NBA Live پیشی گرفته و طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است. نسخه قبلی این بازی یعنی NBA 2K14توانست بخاطر گرافیک بالا و پیشرفت چشمگیر در مقابل نسخه قبلی خودش طرفدار و محبوبیت زیاد را کسب کند و به این خاطر هست که خیلی ها این بازی را یکی از بازی های فوق العاده میدانند. با توجه به لایسنس های خریداری شده توسط این شرکت ، ۲۵ تیم از لیگ Turkish Airlines Euroleague به بازی اضافه شده اند. سال گذشته تعداد تیم های اروپایی این بازی تنها ۱۴ عدد بود. از تیم های بزرگ اضافه شده می توان به FC Bayern Munich از کشور آلمان، Partizan NIS Belgrade از کشور صربستان، JSF Nanterre از کشور فرانسه اشاره کرد. همچنین تمامی تیم های حاضر در تورنومنت ۲۰۱۳-۱۴ Euroleague به بازی NBA 2K15 اضافه شده است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

بازی از گرافیک خوبی بهره می‌برد و همانند قسمت قبلی نیز بازیکنان دارای مدل های خوبی هستند. در حین حرکت هر بازیکن با بیشتر شدن سرعت لباس وی خیلی طبیعی تکان می‌خورد و این نشان می‌دهد که باز هم توجه زیادی به جزییات شده است. تغییرات زیاد در کانفیگ‌های کنترل بازی و کار زیاد بر روی انیمیشن‌ها و تغییرات مداوم جلوه‌های بصری چیزی است که در این چند سال زیاد از بازی دیده‌ایم. در همین راستا ۵۰۰۰ انیمیشن جدید به بازی اضافه شده است. عدد بسیار بزرگی است و قاعدتا باید منتظر یک گیم‌پلی بسیار واقع‌گرایانه از بازی باشیم. مدها و ویژگی‌های جدیدی نیز به بازی اضافه شده است که عمدتا در نسخه‌های نسل جدید قابل دسترسی خواهند بود. مد جدید My League که همان Association سابق است با چندی تغییرات به شما اجازه می‌دهد کنترل کامل لیگ را در اختیار بگیرید. از تعیین قوانین مالی و مدیریتی گرفته تا اجرای درفت و مدیریت بازیکن‌ها و باشگاه‌ها و حتی اجرای بازی با کنترل تیم‌ها و بازیکن‌ها. یک مدیریت کامل استراتژیک و متنوع که بسیار لذت بخش است. از دیگر بخش های جالب آن آسیب دیدگی بازیکنان است، البته این مورد خیلی کم در بازی پیش می آید ولی وقتی بازیکنی آسب ببیند قطعا مانند قبل نمی تواند بازی کند و حتی شاید از لیست هم خارج شود. مد My Career نیز در بازی با دست پر حاضر است. برای اولین بار شما می‌توانید با اسکن صورت خودتان بوسیله PS Camera و Kinect چهره بازیکن را به صورت سه بعدی شبیه سازی کنید، ویژگی فوق‌العاده‌ای که همه فن‌ها را برای خرید کینکت و دوربین PS4 وسوسه و تهییج می‌کند. صدای تعدادی از ستارگان لیگ نیز ضبط شده است که هنگام مکالمه با شما با صدای واقعی حرف می‌زنند. آهنگ‌های بازی اینبار بر عهده Pharrell Williams خواننده مشهور آمریکایی است که احتمالاً با او آشنا هستید.چندی پیش لیست SoundTrack های بازی منتشر شدند و با توجه به نسخه های قبل می‌توان گفت که این عنوان در داشتن آهنگ‌های مناسب همیشه خوب عمل کرده است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی NBA 2K15 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2K15 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2K15 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2K15 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2K15 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2K15 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2K15 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: ۲K Sports, Visual Concepts