دانلود بازی NBA 2K18 برای XBOX360

NBA 2K18 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2K18 برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا :۲۰۱۷/۰۹/۱۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: ورزشی
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD3
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۷٫۸۴ GB
ریلیز: COMPLEX

معرفی بازی :

سری NBA 2K در حال حاضر بهترین شبیه‌ساز ورزش بسکتبال است و خیلی راحت می‌توان گفت که تا چند فرسخی خودش هیچ رقیبی را مشاهده نمی‌کند. استودیو ویژوال کانسپتس سال‌ها است که در حال توسعه یکی از بهترین آثار ورزشی است و مدت‌ها است که این مجموعه بازی روند نزولی قابل توجهی را طی نکرده است. ما در مورد مجموعه ای صحبت می‌کنیم که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷ میانگین نمرات همه نسخه‌هایش بالای ۸۵ بوده است. ادامه چنین روندی کار واقعا سختی است، اما توکی اسپورتس نشان داده است که بلد است چطور از پس این سختی بربیاید. در  بازی NBA 2K18 جدیدترین نسخه از این مجموعه، گرافیک بازی و طراحی دقیق چهره‌ها یکی از بهبودهای عظیم بازی نسبت به گذشته خواهد بود. تمامی چهره‌ها از سال گذشته تا به امروز دوباره بازسازی شده‌اند و این‌بار به ریزترین جزئیات نیز توجه خاصی شده است، به طوری که به راحتی می‌توانید تتوها و حتی کشیدگی ماهیچه‌های بازیکنان را هم مشاهده کنید. جدا از فیزیک بازیکنان، این‌بار دقت خاصی روی لباس و کفش‌های بسکتبالیست‌ها نیز انجام گرفته است. اتفاقی که نبودش کاملا احساس می‌شد. اگر بازی NBA 2K17 را تجربه کرده باشید، احتمالا متوجه شده‌اید که طراحی لباس‌ها آن حالت نرم و انعطاف‌پذیر لازم را ندارند و در بیشتر اوقات خشک و ثابت به نظر می‌رسند که شاید کمی توی ذوق می‌زند اما امسال توکی اسپورتس با اسکن لیزری تمام کفش‌ها و یونیفرم‌های تیم‌های حاضر در بازی، سعی کرده است تا این مشکل را نیز مرتفع کند.

علاوه بر این، تنظیمات موجود در بخش My Career نیز برای طراحی بازیکن دلخواه‌تان گسترده‌تر شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به اضافه شدن مدل مو‌های جدید و برخی تنظیمات بیشتر روی اندام بازیکنان اشاره کرد. همچنین محل زندگی شما در My Career نیز این بار فراتر از یک سوله بزرگ خواهد بود. در NBA 2K18 قرار است شما در یک محله بزرگ و با امکاناتی بسیار بیشتر حضور داشته باشید. این قسمت که My Neighborhood نام دارد، در حقیقت شما را در محله‌ای بزرگ در نزدیکی باشگاه مستقر می‌سازد و امکاناتی مثل زمین‌های متعدد بسکتبال، فروشگاه‌های کفش و لباس و شهربازی‌های ورزشی را در اختیارتان قرار می‌دهد. نکته جالب اینجا است که وقتی در حال پرسه زدن در محله هستید، بازیکنان دیگر را نیز می‌توانید مشاهده کنید و این تازه یکی از گام‌های توکی اسپورتس در جهت تعامل بیشتر با محیط بیرون از زمین مسابقه است. چنین تعاملاتی در کسب امتیاز و شهرت بیشتر بسیار اثرگذار خواهند بود. از بخش My Career که بگذریم، به یکی دیگر از قسمت‌های مهم و بسیار جذاب بازی می‌رسیم و آن چیزی نیست جز MyGM. اگر با این بخش آشنایی چندانی نداشته باشید، باید اشاره کنیم که MyGM شما را در نقش یک ستاره سابق بسکتبال قرار می‌دهد که پس از اتمام دوران بازیگر‌ی‌اش تصمیم گرفته تا یک تیم برای خود جمع کرده و وارد مسابقات شود. با وجود امکانات وسیعی که در این بخش وجود دارد، اما هنوز هم با دنیای واقعی بسکتبال فاصله دارد و ویژوال کانسپتس وعده داده است که MyGM قرار است بسیار حرفه‌ای‌تر و واقع‌گرایانه‌تر از گذشته باشد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی NBA 2K18 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2K18 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2K18 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2K18 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2K18 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2K18 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Visual Concepts