دانلود بازی Need for Speed Carbon برای PS3

Need for Speed Carbon | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Need for Speed Carbon برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۶/۱۱/۱۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ماشین سواری
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 3.55
ایدی بازی : BLUS30016
حجم فایل: ۹٫۹۹ GB

اطلاعات بازی :

اکثر دوست داران سبک racing به این نکته واقف هستند که سری بازی های NFS بدون شک بهترین و محبوب ترین بازی این سبک به شمار می آید، EA تا کنون نسخه های متعدد و زیادی از این بازی را عرضه کرده است که شمار آن ها از تعداد انشگتان دست بیشتر می باشد، تقریبا متحوای این نسخه از Need for Speed کاملا متفاوت با دیگر نسخه های قبلی میباشد، روند بازی و سبک اجرای مسابقات کاملا هیجان انگیز و زیبا پیشروی میکند، شما در این بازی میتوانید برای خود خدمه (crew) انتخاب کنید، خدمه شما در بعضی مسایقات همراه شما هستند و شما را راهنمایی و حمایت میکنند. یکی دیگر از نکات جالب این بازی اینست که هر منطقه برای خود مسئول خاصی دارد که شما با بردن مسابقات آن منطقه آنجا را به نام خود خواهید کرد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

در صورتی که در خیابان های شهر به صورت غیر مجاز رانندگی کنید، در صورتی که پلیسی در آن اطراف باشد شما تعقیب میکند شما باید از آنجا فرار کرده و پس از تعقیب و گریز نفس گیر خود را در یکی از پارکینگ های شهر پنهان کنید، هوش بازی بسیار بالا بوده و تصمیمات کاملا متمایزی میگیرد. از نظر افکت های صوتی و تصویری بازی بسیار وسواسی برخورد شده و میتوان افکتهای تصویری و صوتی خوبی را مشاهده کرد، مثلا زمانی که باران شروع به باریدن میکند ، انعکاس قطرات باران بر روی شیشه به وضوع خود نمایی میکند و محیط را بسیار زیباتر نمایان میکند. در صورتی که شما در هنگام رانندگی وارد تونل شوید اکوی صدای موتور بسیار زیبا طراحی و کاملا مطابق با نوع محیط ، سرعت و عوامل موجود در محیط طراحی شده است. در صورتی که شما منطقه ای را تصاحب کرده باشید ممکن است بعد از مدتی گروه هایی در صدد تسخیر آن جا باشند که شما توسط GPS خود مطلع میشوید و باید به آن منطقه رفته و در آنجا مسابقه ای برگزار کنید و حاکمیت خود را مستحکم کنید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Need for Speed Carbon برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Need for Speed Carbon برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Need for Speed Carbon برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Need for Speed Carbon برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Need for Speed Carbon برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Need for Speed Carbon برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Black Box