دانلود بازی Need for Speed Most Wanted برای PS3

دانلود بازی Need for Speed Most Wanted برای PS3

دانلود بازی Need for Speed Most Wanted برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.30 |

| ALL DLC به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲/۱۰/۲۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ماشین سواری
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG 
نرم افزار: CFW 4.21 , 4.30
حجم فایل:۴٫۳۹ GB

 به جرات می توان گفت کمتر کسی پیدا می شود که نام سری بازی های رانندگی Need for Speed را نشنیده باشد. NFS واقعا جز اولین بازی های سبک رانندگی به شکل امروزی بود و در واقع می توان گفت که EA با ساخت اولین نسخه از این سری گامی جدید در جهت بازی های سبک ریسینگ کامپیوتری ایجاد کرد. اینها مقدمه کوچکی برای ذکر این مطلب است که بار دیگر EA شماره جدیدی از این بازی را این بار با نام Most Wanted روانه بازار کرده است و البته تا حدودی بهتر و جذاب تر از قبل!

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

EA سعی کرد تا با از بین بردن بسیاری از نقاط ضعف نسخه های قبل بخصوص نسخه های Underground که با وجود نوآوری در سبک خود مورد انتقاد طرفداران و منتقدین این سری بازی ها قرار گرفت نشان دهد NFS هنوز هم می تواند در جایگاه بهترین ها در نوع خود باشد و البته در این نسخه تا حدود زیادی هم به این خواسته رسید. Most Wanted که نهمین شماره از این سری می باشد توانست باز هم نام NFS را در عرصه بازی های ریسینگ کامپیوتری زنده نگاه دارد. Most Wanted در واقع آمیخته ای از نسخه های Hot Pursuit و Underground می باشد یعنی همان مسابقات خیابانی با ماشین های اسپرت و رقابت با حریفان در میان خیابان های شلوغ و خلوت شهر ولی این بار به همراه پلیس های زیرک و باهوش که همواره در کمین شما هستند تا از مسابقه دادن شما جلوگیری کنند! همچنین این نسخه اولین شماره از این سری می باشد که دارای یک خط داستان منظم و هدف دار است. داستان بازی با توجه به سبک ریسینگ بازی در حد خوبی بوده و در کل می تواند شما را راضی کند. بازی دارای چندین نوع مسابقه جدید و نسبتا متنوع می باشد، از رقابت با حریفان بر سر سرعت گرفته تا مقابله با پلیسان و فرار از تله های آنها… ! در کل شما برای رقابت با هر یک از رقیبان موجود در Blacklist ابتدا باید در مسابقات Race Events و Milestone Events مربوط به آن شخص شرکت کرده و در صورت بردن در تعداد مشخصی از مسابقات و گرفتن مقدار مشخصی Bounty قادر خواهید بود تا با فرد مورد نظر به رقابت بپردازید و در صورت بردن وی وارد مسابقات نفر بعدی شوید. کنترل بازی در حد کاملا ایده عالی بوده و شما را با هیچ گونه مشکلی مواجه نمی سازد. ترمز ها، دستی، چرخش ماشین در پیچ ها و … همگی خوب کار شده اند. کنترل ماشین ها نسبت به نسخه های قبلی زیاد تفاوتی نکرده ولی در برخی موارد مخصوصا در پیچ ها کمی سفت تر شده که این امر در طبیعی شدن کنترل تاثیر مثبتی داشته و ماشین ها در جاده سر نمی خورند. همچنین این امر باعث شده تا کنترل بازی در فرمان های رانندگی و Gamepad ها بسیار بهتر و موجب طبیعی تر شدن رانندگی شود.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Need for Speed Most Wanted برای PS3

دانلود بازی Need for Speed Most Wanted برای PS3

دانلود بازی Need for Speed Most Wanted برای PS3

دانلود بازی Need for Speed Most Wanted برای PS3

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

==============================

ALL DLC

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: EA