دانلود بازی Ninja Gaiden Sigma 2 برای PS3

Ninja Gaiden Sigma 2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ninja Gaiden Sigma 2 برای PS3

| قابل اجرا بر روی +CFW 3.55 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۹/۰۹/۲۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: +CFW 3.55
ایدی بازی : BLUS30380
حجم فایل: ۳٫۳۹ GB

معرفی بازی :

Ninja Gaiden Sigma 2 یک انتخاب ایده‌آل برای طرفداران سبک اکشن سوم شخص است، البته بهتر است بگویم برای طرفداران سرسخت سبک اکشن سوم شخص. بازی همانند شماره اول مشکل است. اگر حواستان نباشد دشمن‌های معمولی می‌توانند در یک چشم به‌‌هم‌‌‌ زدن نصف خط جان ریو را خالی کنند. همه چیز در نینجا ۲ در مورد سرعت و مهارت است. از همه چند ضرب‌ها و تکنیک هایی که دارید باید استفاده کنید. البته اگر این کار سریع و به موقع نباشد چیزی جز صفحه Game Over نصیبتان نمی‌شود. داستان مطابق معمول کاملا عجیب و غریب و بعضی وقت‌ها بی‌ربط است. ریو‌هایابوسا همان نینجای بی‌ اعصاب و خشن قدیمی است که می‌خواهد از احیا شدن مجدد آرچفیند جلوگیری کند. اما اعضای قبیله عنکبوت سیاه به کمک نیروهای مشکوکی موفق به دزدیدن مجسمه شیطانی از قبیله‌ هایابوسا می‌شوند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

علارغم اینکه Ninja Gaiden Sigma 2 از نبود داستانی محکم، شخصیت‌های کم عمق و اتفاق‌های کاملا کلیشه‌ای و قابل پیش‌ بینی رنج می‌برد اما تشابهاتش با داستان اولین قسمت از سری کلاسیک Ninja Gaiden و استفاده از المان‌های داستانی مشترک نظیر آزاد سازی یک شیطان باستانی، حضور پدر ریو و از همه مهم تر یک مامور ویژه زن CIA به یاد شخصیت محبوب Irene Lew باعث شده است تا داستان بازی اینبار حداقل قویتر از شماره نخست خود ظاهر شده و جذابیت نوستالاژیکی خاصی برای طرفداران قدیمی مجموعه داشته باشد. اما پس از گذشتن از داستان سطحی Ninja Gaiden Sigma 2 به اصلی‌ترین قسمت و هسته اصلی بازی یعنی گیم پلی آن خواهیم رسید. Ninja Gaiden Sigma 2 همانطور که شایسته نام آن است اکشن سریع و نفسگیر بازی اصلی را تمام و کمال به ارث برده و ریو با تمام ضربات و چند ضرب‌های مخصوص خود در آن حضور دارد. در Ninja Gaiden Sigma 2 کنترل سریع، حرفه‌ای و دقیق حرف اول و آخر را زده و اگر می‌خواهید شانسی برای زنده ماندن در مقابل دشمنان بی‌رحم بازی داشته باشید باید روش صحیح و اصولی مبارزه را یادگرفته و سرعت عملتان را در دفاع و جاخالی دادن ضربات دشمنان دو چندان کنید. بدون شک یکی از جذاب ترین قسمت‌های Ninja Gaiden Sigma 2 ، تکه تکه شدن اعضای بدن دشمنان در برابر ضربات بی‌رحمانه ریو است. در Ninja Gaiden Sigma 2 این تکه تکه شدن دشمنان تاثیر مستقیمی بر روی گیم پلی بازی دارد، به این صورت که بسته به نوع قطع شدن اعضای بدن دشمنان آن‌ها با انیمشن‌های مختلف و جذاب دست به عملیات انتحاری زده و با منفجر کردن خود در کنار ریو آسیب زیادی به شما خواهند رساند. وجود این قابلیت باعث شده است تا با اینکه عملا دشمن قطع عضو شده توانایی مبارزه کردن سریع را از دست می‌دهد اما خطرناک تر از دیگر دشمنان به حساب آمده و همواره نیمی از حواس شما در مبارزات معطوف به آن‌ها شود.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Ninja Gaiden Sigma 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ninja Gaiden Sigma 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ninja Gaiden Sigma 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ninja Gaiden Sigma 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ninja Gaiden Sigma 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ninja Gaiden Sigma 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ninja Gaiden Sigma 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Team Ninja