دانلود بازی Onimusha Dawn of Dreams برای PS2

Onimusha Dawn of Dreams | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Onimusha Dawn of Dreams برای PS2

تاریخ انتشار: ۲۰۰۶/۰۳/۰۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS2
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: ISO 
زبان:  ENG  
حجم فایل: ۶٫۹۱ GB

معرفی بازی :

چهارمین قسمت از سری Onimusha پس از جنجال و تبلیغ بسیار با عنوان Onimusha Dawn of Dreams (طلوع رویاها) عرضه شد و طرفداران و مخالفان زیادی پیدا کرد! برای افرادی که عاشق نوآوری بودند و دوست داشتند سبک بازی محبوبشان به کلی تغییر کند طلوع رویاها عنوانی دوست داشتنی و رضایت بخش بود ولی طرفداران اصیل اونیموشا آرزوهای خود را بر باد رفته دیدند. سبک بازی شباهت زیادی به سری Devil Kings پیدا کرده بود، شخصیت های بازی همگی تغییر کرده و آن عمق همیشگی را نداشتند. داستان بیش از اندازه پر پیچ و خم و به عبارتی بهتر سرگیجه آور بود. دشمنان بازی اکثراً تکراری طراحی شده بودند و مبارزه با رئیس ها به دفعات زیاد از زیبائی بازی می کاست. البته غیر از این چند نکته منفی طلوع رویاها انصافاً خوب و عالی از آب درآمده بود و به خاطر اقلام، امتیازات و موارد مخفی بسیار (که یکی از بهترین آنها حضور سامانوسکه آکچی و Ako (فرشته کوچک) در بخش مخفی می باشد) ارزش بازی کردن را به دفعات افزایش می داد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

داستان این قسمت از بازی بدین گونه آغاز می شود که سال ها از نابودی لرد نوبوناگا می گذرد. در سال ۱۵۹۶ شخصی به نام Hideyoshi Toyotomi شیاطین را به عهده گرفته و به کمک نیرو Genma (همانگونه که Oni در افسانه های ژاپن مظهر پاکی و انسانیت است Genma نیز نماد پلیدی و سیاهی است) دیگر موجودات اهریمنی و نفرین شده را به دنیا باز می گرداند و دیری نمی پاید که لشکر عظیمی از نیروهای تاریکی تشکیل می شود. هیدیوشی همانند لرد نوبوناگا ادا هدفش تنها تسلط بر ژاپن نیست او می خواهد بر دنیا حکومت کند. او که اینک در حال رسیدن به آرزوهای شیطانی اش است، توسط نیرو Genma و با درختان شکوفه های گیلاش حشراتی به نام Genma Insects پرورش داده و با قراردادن این حشرات در بدن انسان ها، آنها را تحت اراده خود درآورده است. اما پسرخوانده ٔ وی که Hideyasu Yuki نام دارد سعی می کند جلوی اهداف هیدیوشی تیوتومی را بگیرد. او بعد از اینکه تعداد زیادی از سران دشمن را سرنگون می کند با دختر جوانی به نام Akane Yagyu که ملقب به Jubei است آشنا می شود. دخترک در واقع نوه جوبی یاگیو (قهرمان اونیموشا دو) است و به همین دلیل نام خود را به جوبی تغییر داده است. هیدیا سویوکی نیز که در میان مبارزین به Blue Demon معروف است پس از پیوستن به نیروی Oni نام خود را به Soki Oni of the Ash تغییر می دهد. Soki و Jubi پس از مدتی خود را به محل نگهداری درختان گیلاس می رسانند. یک نفر رودرروی آنها قرار می گیرد و راه را بر آنان می بندد او کسی نیست به جز Munanori Yagyu عموی جوبی. جوبی به مبارزه با او می پردازد و سوکی برای یافتن درختان به ناچار او را ترک می کند. کمی بعد او در یک قلعه قدیمی با دختری به نام Ohatsu (دوست دوران کودکی اش) رو به رو می شود. اوهاتسو از سوکی می خواهد به هیدیوشی بپیوندد اما او نمی پذیرد. هر دو از همکاری به هم امتناع کرده ناگهان مونانوری از راه می رسد. بله؛ جوبی در مبارزه با او شکست خورده است. سوکی به سرعت خود را به جوبی می رساند و او را از شر یک دینامیت روشن که عمویش به وی متصل کرده بود نجات می دهد. سوکی و جوبی در توکیو با جادوگر نیک سیرت مو سپیدی به نام Tenkai Nankobo رو به رو می شوند که در تلاش است نیروهای Genma را نابود کند. تنکای نانکوبو نیز به قهرمان داستان می پیوندد. به گفته او آنها باید فردی به نام روبرتو که اصلیتی اسپانیائی دارد را از قصر ساوایاما نجات دهند. افراد گروه وارد قصر ساوایا شده و روبرتو را در زیرزمین آنجا می یابند. روبرتو به سوکی می گوید که برای نابودی یک دشمن قدیمی به نام Luis به ژاپن آمده و تنها هدفش کشتن اوست. آنها پس از مشکلات بسیار و نبردهای پیاپی با شیاطین در نهایت به کمک اوهاتسو از قصر ساوایا خارج می شوند. اوهاتسو که از اهداف شوم و شیطانی هیدیوشی با اطلاع شده به قهرمانان داستان می پیوندد. این پنج تن بالاخره خود را به کیتو (اقامتگاه هیدیوشی) می رسانند. هیدیوشی در حالی که خواهر سوکی (یودا) را در نزد خود دارد برای آخرین بار از قهرمان ما می خواهد که به او بپیوندد. سوکی عزم خود را جزم کرده و به طرف هیدیوشی حمله ور می شود اما او که آکنده از نیروهای اهریمنی است طلسمی مرگبار به سوی سوکی روانه می کند. تنکای به کمک آمده و در آخرین لحظه او را نجات می دهد…

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Onimusha Dawn of Dreams برای PS2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Onimusha Dawn of Dreams برای PS2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Onimusha Dawn of Dreams برای PS2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Onimusha Dawn of Dreams برای PS2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Onimusha Dawn of Dreams برای PS2 | تاپ 2 دانلود

چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Capcom