دانلود بازی Owlboy برای PC

Owlboy | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Owlboy برای PC

| دانلود نسخه کامل SKIDROW با فرمت iso |

| به همراه نسخه GOG |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۶/۱۱/۰۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Windows
نوع بازی: اکشن/ماجراجویی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۱٫۰۹ GB

معرفی بازی :

داستان Owlboy در مورد یک موجود به نام اوتوس است که ترکیبی از جغد و انسان است. Otus قادر به تکلم نیست. Otus قصد دارد به انجمن جغد ها بپیوندد. این انجمن قدیمی که از موجوداتی مرکب از انسان و جغد تشکیل شده سال هاست که بر دنیای بازی حکومت می کنند و امنیت و آرامش را برای مردم آنجا فراهم آورده اند. Otus نیز قصد دارد وارد این انجمن شده تا همچون جغد های بزرگ حافظ و خادم مردم باشد. اما مشکل اینجاست که هر عضو برای وارد شدن به این گروه باید تمرینات و امتحانات مقدماتی را بگذراند. Otus با این که قلبی مهربان و هدفی پاک دارد نمی تواند در این امتحانات نتایج لازم را کسب کند و شدیدا مورد سرزنش استاد خود یعنی Asio قرار می گیرد. پس با قلبی شکسته به عنوان یک شاگرد ضعیف در پایین ترین جایگاه ممکن باقی می ماند. او می بایست خود را به استادش ثابت کند اما فرصت مناسبی نمی یابد. هر بار نیز که ماموریت های سخت و دشوار را انجام می دهد و پیش استاد باز می گردد یک مشکل کوچک باعث می شود کل زحمات او نادیده گرفته شده و بار دیگر مورد باز خواست قرار گیرد و مجازات شود. در همین حین خطر بزرگی دهکده و مردم آن را تهدید می کند. دزدان دریایی با کشتی های پرنده شان در حال تدارک حمله ای بزرگ هستند و پس رخ دادن این امر کل دهکده به دست آن ها می افتد. اکنون پسرک بی زبان و جغد نمای قصه ما وظیفه دارد تا از این امر جلو گیری کرده و به همراه بهترین دوستش یعنی Geddy با دزدان دریایی بد جنس بجنگد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

هر چه قدر هم یک بازی داستان خوبی داشته باشد، در صورت نبود گیم‌پلی خوب، هرگز موفق نخواهد شد خود را به عنوان یک بازی مطرح کند. خوش‌بختانه Owlboy این داستان عالی خود را با گیم‌پلی‌ای همراه کرده که در طول تجربه تقریبا ۱۰ ساعته، هرگز خسته‌کننده نمی‌شود و به مرور ویژگی‌هایی رو می‌کند که باعث می‌شوند آن حس تازگی همواره در سراسر بازی حفظ شود. Owlboy را می‌توان ترکیبی از سبک‌های پلتفرمر و ماجراجویی دانست که رگه‌هایی از اکشن هم در آن دیده می‌شود. کاراکتر Otus شخصا از حیث دفاعی یا هجومی قدرت خاصی ندارد و به همین دلیل هم همراه‌های خودش را حمل می‌کند که هریک از آن‌ها سلاح مخصوص به خود را دارند. به بیان ساده‌تر، Otus بال پروازی می‌شود برای کاراکتر‌هایی که قادر به پرواز نیستند و آن‌ها هم در عوض سلاح Otus می‌شوند. در بازی شاهد ترکیب بسیار خوبی از اکشن و حل معما هستیم. در زمینه اکشن می‌توان گفت که بازی تقریبا چیز تازه‌ای برای عرضه ندارد و البته این به معنی ضعیف بودن این بخش نیست. بلکه همان عناصر استفاده شده در بازی‌های موفق این سبک را در Owlboy نیز شاهد هستیم و باید با سرعت عمل بالایی به دشمنان شلیک کرده و از حمله آن‌ها جاخالی بدهید تا بتوانید زنده بمانید. اما در زمینه معما، ایده‌های خلاقانه بسیار خوبی در بازی به کار گرفته شده است و با اینکه معما‌های بازی خیلی سخت و فسفر‌سوز نیستند، ولی به سبکی همراه با خلاقیت حل می‌شوند که این امر باعث می‌شود پس از حل کردن آن‌ها، هیجان خاصی داشته باشید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Owlboy برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Owlboy برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Owlboy برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Owlboy برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Owlboy برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Owlboy برای PC | تاپ 2 دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows 7/8/10/Vista
Processor : Dual Core
Memory : 1 GB RAM
Graphics : Pixelshader 3.0 enabled graphics card(DirectX 10 capable graphics card
DirectX : Version 9.0c
Storage : 600 MB available space
Additional Notes : Requires installation of Windows Media Player

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود از لینک مستقیم: Direct Link

==============================

نسخه GOG

downloadدانلود از لینک مستقیم: Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: D-Pad Studio