دانلود بازی patapon 2 برای PSP

patapon 2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی patapon 2 برای PSP

تاریخ انتشار: ۲۰۰۹/۰۳/۰۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PSP
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: ISO 
زبان:  ENG 
حجم فایل: ۲۶۶ MB

اطلاعات بازی :

Patapon 2 از آن دسته بازی هایی است که به تنهایی می تواند دلیل خرید یک PSP باشد. این بازی اکشن نوبتی که اساس آن ریتم و موزیک است، جایگاه ویژه ای در بین بازی کننده ها دارد. اگر پاتاپون های Patapon قبلی را بازی کرده باشید می دانید که پاتاپون ها اعضای قبیله شناخته شده ای هستند که پرستش خدایان، هدف زندگی آنهاست. روند بازی همان شکل سابق خود را حفظ کرده است و با زدن دکمه های PSP موجودات کوچک در عین حال بی اعصابی را برای مبارزه با موجودات پلید رهبری می کنید. بعد از انتخاب یکی از قهرمانان پاتاپونی که هر کدام به نیزه، تیر و کمان یا شمشیر و سپر مجهز هستند ۴ مرحله آموزشی، تمام قوانین و دستور بازی را به نحو احسن توضیح می دهد. در ابتدا ۷ دستور پایه مثل حمله، دفاع، آماده باش و… یاد می گیرید که هر کدام را با فشردن به ترتیب خاص دکمه ها می توانید، اجرا کنید مثلا (دایره، دایره ، مثلث، دایره) فرمان حمله را به ارتش تان می دهد. دکمه ها باید با ریتم خاص بازی و بدون تاخیر فشار داده شوند، در غیر این صورت نوبت خود را از دست خواهید داد. می توانید موقعیت حمله را با فشردن همان دکمه ها تکرار کنید یا از فرمان جدیدی برای دور بعدی مبارزه هایتان استفاده کنید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

فهرست صحیح دستورها در پایین صفحه هم نمایش داده می شود تا علاوه بر فلشی که روی صفحه زده می شود، برای تازه کارها راحت تر باشد. اگر مرتب و منظم و بدون وقفه چند دستور بدهید، سربازهایتان به حالت fever (هیجان زده) در می آیند و قدرتشان افزایش می یابد. بنابراین باید سعی کنید برای مبارزه بخصوص با غول آخرها دستورها را بدون وقفه صادر کنید تا راحت تر از پس شان بر بیایید. دقت داشته باشید اگر حتی فقط یک دستوراشتباه بدهید، تمام زحماتتان به باد می رود و نیروهایتان مثل احمق ها می ایستند و نگاهتان می کنند تا دستورها را از اول صادر کنید. همه اینها در حالی است که مثلا یک اژدهای غول پیکر یکی یکی در حال به آتش کشیدن سربازهایتان است. با این حال این بازی نسبت به نسخه قبل کمی راحت تر شده است. ضریب اشتباه در نسخه دوم ۲/۰ ثانیه بود که در این نسخه به ۵/۰ ثانیه افزایش پیدا کرده است. از طرفی اگر مدت مناسبی را در حالت هیجان زده سپری کنید، قهرمان هایتان حرکت های منحصربه فرد و قدرتمندی اجرا می کنند. البته در بازی های قبل خیلی باید دقت می کردید و از استراتژی های مختلف و بجا برای پیروز شدن بهره می بردید. ولی در این نسخه استراتژی کمرنگ تر شده و جای خود را به داشتن ادوات جنگی قوی تر داده است. ۲۱ نوع سرباز در پاتاپون ۳ به همراه قهرمانان وجود دارند و تنوع دشمنان هم نسبت به نسخه های قبلی بیشتر شده است. در این بین انتخاب های گوناگون براساس شرایط مراحل و دشمنان اجتناب ناپذیر است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی patapon 2 برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی patapon 2 برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی patapon 2 برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی patapon 2 برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی patapon 2 برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی patapon 2 برای PSP | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: SCE Japan Studio