دانلود بازی Persona 5 برای PS3

Persona 5 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Persona 5 برای PS3

| قابل اجرا بر روی +CFW 4.80 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۷/۰۴/۲۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: نقش آفرینی
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: +CFW 4.80
ایدی بازی : BLUS31604
حجم فایل: ۲۱٫۵ GB

معرفی بازی :

Persona 5 یک بازی نقش آفرینی ژاپنی بسیار گسترده و زیبا است که تقریبا ۱۰۰ ساعت گیم‌پلی دارد. این بازی بهترین داستان سری تا به امروز را روایت می‌کند و به عنوان یکی از بهترین و عمیق‌ترین بازی‌های سبک نقش‌آفرینی ژاپنی در دهه اخیر در ذهن شما باقی می‌ماند. وقایع داستانی بازی Persona 5 در توکیو رخ می‌دهد و گروهی از شهروندان این شهر به واسطه قدرت درونی خود که پرسونا نام دارد، می‌بایست با نیروهای تاریک بجنگند. در این نسخه تیم سازنده سعی کرده است از مناطق واقعی توکیو نظیر شینجوکو و شیبویا و همچنین مناطق بزرگتر شهری و مغازه‌های مختلف نیز استفاده کند تا در کنار ارائه یک گرافیک فانتزی و کارتونی، دنیایی واقع‌گرایانه را برای مخاطب به وجود بیاورد. حال این گروه از چند عضو دبیرستانی مدرسه شوجین تشکیل شده است که خود را Phantom Thieves of Hearts نامیده‌اند.

قهرمان داستان شخصیتی است ساکت که در طول بازی دیالوگ خاصی را از وی شاهد نیستیم و همانند اکثر بازی‌های این سبک صرفا با خواندن دیالوگ‌ها شاهد صحبت کردن قهرمان بازی هستیم. البته گروه شما فقط به همین تعداد اعضا نام برده شده ختم نمی‌شود و گفته شده است با ادامه و پیش‌ روی در خط داستانی بازی، شخصیت‌های دیگری به گروه شما اضافه خواهند شد. در کنار دنیای بازی، دنیایی موازی نیز تعبیه شده که «قصر» نام دارد. این مکان در واقع محیطی است فانتزی و ساخته ذهن و امید مردمان توکیو و با اینکه امید پایه و شالوده این قصر است، توسط کارها و بدذاتی‌های بزرگسالان روبه نابودی است. حال شما در طول داستان بازی می‌توانید به قصر و محیط‌هایی که در دل خود گنجانده است، سفر کنید. شینجی یاماموتو و هاشینو، نویسندگان بازی Persona 5، سعی کرده‌اند داستان بازی را همانند نسخه سوم و چهارم، جوری روایت کنند که شما مجبور باشید برای فهمیدن داستان و پیش رفت در دنیای بازی، مدام به ماجراجویی‌های مختلف بپردازید تا بتوانید در مورد موارد مختلف سرنخ‌هایی را بدست آورده و آن‌ها را در کنار یکدیگر قرار بدهید. برای همین شاهد روایت شدن بخشی از بازی در «قصر» هستیم و در کنار تمامی این موارد، شالوده اصلی داستان و شخصیت پردازی‌ها بر پایه آزادی است. از این‌رو هاشینو اعلام کرده است که در طول بازی شاهد شخصیت‌های جدیدی در دنیای پرسونا هستیم که برای رسیدن به آزادی که مد نظر دارند، به روش‌های مختلفی تلاش می‌کنند. همانند نسخه‌های پیشین، مبارزات این نسخه نیز برپایه مبارزات نوبتی است ولی این بار تیم سازنده با دستکاری دوربین و همچنین روند این مبارزات سعی کرده است تا سبک Jrpg را بیش از پیش جذاب جلوه دهد. در طول مبارزات شخصیت‌های همراه شما می‌توانند به واسطه اسلحه‌های دور برد یا اسلحه‌های برد کوتاه خود به دشمنان حمله کرده و می‌توانید از طریق ضربات غافل‌گیر کننده، به دشمنان اجازه حمله کردند ندهید. نکته اصلی مبارزات، استفاده از پرسوناها هستند. قدرت‌های ویژه‌ای که هر شخصیت در اختیار دارد و هر پرسونا، مطابق با روحیه و شخصیت فرد استفاده کننده شکل می‌گیرد. در این نسخه شخصیت‌های بازی زمانی که در قالب گروه Phantom Thieves of Hearts قرار می‌گیرند، از ماسک‌های مختلف برای پوشاندن چهره خود استفاده می‌کنند و در طول مبارزات، این ماسک‌ها وظیفه سامون کردن پرسونا‌ها را برعهده دارند. جدای از پرسونا‌ها، در طول مبارزات برای حمله کردن به دشمنان بایستی نقاط ضعف آن‌ها را در نظر گرفته و از طریق ضربات فیزیکی و جادویی خود، آن‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن بکشید. در پایان مبارزه و زمانی که تمامی دشمنان را از بین بردید، یک بازه زمانی خاص به نام Hold Up در نظر گرفته می‌شود که از طریق آن تمامی اعضای گروه می‌توانند به صورت همزمان به دشمن مورد نظر حمله کنند. همچنین اگر شخصی که با آن مبارزه می‌کنید از قدرت پرسونا برخوردار باشد، می‌توانید پرسونا وی را نیز در اختیار بگیرید. یکی دیگر از بخش‌هایی که بازی Persona 5 را از سایر بازی‌های مشابه جدا می‌کند، وجود گرافیک انیمیشنی یا به عبارتی انیمه‌ای خود است که دنیایی فانتزی و جالبی را خلق کرده است. تمامی میان پرده‌های انیمه‌ای بازی توسط تیم کمپانی پروداکشن آی.جی (Production I.G)، سازنده انیمه‌هایی از جمله مجموعه شبح درون پوسته (Ghost in The Shell)، ساخته شده است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Persona 5 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Persona 5 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Persona 5 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Persona 5 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Persona 5 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Persona 5 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: ATLUS