دانلود بازی Portal 2 برای PS3

Portal 2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Portal 2 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۱/۰۴/۱۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, ۴٫۲۱
ایدی بازی : BLUS30732
حجم فایل: ۴٫۵۱ GB

معرفی بازی :

بازی Portal 2 از جمله بازی های است که می تواند به تنهایی جای خالی تمام بازی های فکری و علمی را پر کند. این بازی آن قدر مغز شما را درگیر می کند که بدون توجه به گذر زمان شاید ساعت ها تنها به حل کردن معماهای آن بپردازید، داستان بازی صدها سال پس از اتفاقات قسمت اول رخ می دهد. Chell که در این سال ها در حالت خواب مصنوعی به سر می برده به وسیله یک Personality Core بامزه به نام Wheatley بیدار می شود و به کمک او قصد فرار از Aperture Science را دارد. طی سال هایی که Chell در خواب مصنوعی بوده Aperture Science تغییرات زیادی کرده و بسیاری از بخش های آن تخریب شده است، طی اتفاقاتی Chell دوباره با GLaDOS روبرو می شود که قصد انتقام گرفتن از وی را دارد و باز هم تست ها و آزمایش های متعدد او از سر گرفته می شود. داستان بازی به زیبایی هر چه تمام تر روایت شده و سورپرایزهای زیادی به همراه دارد. شخصیت های جدید بازی به خوبی با متن داستان و روایت آن هماهنگی دارند خصوصا Wheatley که در مدت کوتاهی شما را مجذوب خود می کند .

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

گیم پلی این بازی از آنچه که تصور می شد زیباتر است و در عین سادگی پیچیده است. گیم پلی بر پایه قوانین فیزیک و ایجاد پورتال (حفره) بنا شده . در هر مرحله به شما یک معما داده می شود و یاید آنرا حل کرده تا راه خروج باز شود . کل بازی از ۹ فصل تشکیل شده که معما ها ابتدا آسان و سپس سخت می شوند . یادگیری مکانیزم بازی واقعا جالب است، ابتدا بازی شاید سخت به نظر برسد ولی وقتی بفهمید قضیه از چه قرار است ، حل کردن معما ها به یک سرگرمی جالب تبدیل می شود .اما المان های جدیدی نسبت به نسخه اول به بازی اضافه شده اند که کاربرد بسیاری دارند . ژل ها موادی هستند که قابلیت های جدید به شما می دهند ؛ مثلا ژل آبی قابلیت پرش یا ژل نارنجی سرعت زیاد را به شما می دهد . تنوع هر مرحله بسیار جالب است، این همه معما بدون تکراری بودن واقعا جای تقدیر دارد . فیزیک بازی نیز در وضعیت خوبی به سر میبرد و اشکالی در آن دیده نمی شود. اگر تمام مراحل را یک طرف گذاشته و مرحله آخر را در طرف دیگر ، مرحله آخر پیروز می شود ! واقعا یکی از بهترین مرحله ها ، در بین تمام بازی هاست ! دراین مرحله شما یک باس فایت پیش رو دارید که در نوع خودش بسیار جالب است. شاید تنها مشکل بازی قابلیت تکرار ناپذیری باشد . زیرا بازی از غافل گیری ها تشکیل شده و اگر یک بار بازی را تمام کنید و بدانید ماجرا از چه قرار است ، انگیزه ای برای دوباره بازی کردن وجود ندارد! (البته فقط برای بدست آوردن اچیومنت یا تروفی ها).  هم همانند نسخه اول، Portal 2 با موتور Source ساخته شده است، موضوع اولی که باید در نظر بگیرید کلیت، سبک و اتمسفر بازی است. در Portal ما نباید منتظر مناظری بسیار طبیعی مثل جنگل و صحرا باشیم و یا تکنیک هایی مربوط به این مناطق را داشته باشیم. گرافیک Portal 2 در حین سادگی بسیار چشم نواز است. اتمسفر بازی واقعاً درگیر کننده است و شما را اسیر در دنیایی ماشینی نشان می دهد، دنیایی که به هر طریقی شده دوست دارید از آن فرار کنید. در حقیقت دنیای Portal 2 مانند داخل یک ابر کامپیوتر است که شما با بازی کردن با سیستم های داخلی آن می توانید راه خود را به هسته اصلی پیش ببرید. طراحی اشیاء خلاقانه و با کیفیت کار شده و محیط ها بزرگتر و پر جزئیات تر هستند. طراحی هنری Portal 2 حرف اصلی بخش تصویری آن را می زند و انیمیشن های جذاب، این تصویر را دو چندان چشم نوازتر نشان می دهد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Portal 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Portal 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Portal 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Portal 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Portal 2 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Valve Software