دانلود بازی Prey برای PS4

Prey | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Prey برای PS4

| قابل اجرا بر روی +CFW 4.55 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۷/۰۵/۰۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS4
نوع بازی: اکشن
نوع: PKG
زبان: ENG  
ریجن: EUR
ایدی بازی : CUSA06560
حجم فایل: ۳۷٫۸ GB
ریلیز: GCMR

معرفی بازی :

بازی Prey در سال ۲۰۳۲ میلادی جریان دارد، اما شرایط و اتفاقاتی که در تاریخ دنیا رخ داده با آن چیزی که ما امروزه می‌شناسیم فرق دارد و شرایط جوری دیگر رقم خورده است. یکی از مهم‌ترین عوامل این ماجرا این است که جان اف کندی، رییس جمهور آمریکا هیچ‌گاه به قتل نرسید و ادامه حیات او جوری رقم خورده که سران قدرتمند دنیا به شدت بروی برنامه‌های فضایی تاکیید دارند و سرمایه‌های کلانی را در آن تزریق می‌کنند. صدها ایستگاه فضایی در سرتاسر کهکشان ساخته شده و ما تنها با ایستگاه فضایی جان اف کندی سر و کار خواهیم داشت، جایی که در سال ۲۰۳۲، در شرایطی مرموز، در ایستگاه فضایی Talos I بیدار خواهیم شد؛ یک ایستگاه فضایی بسیار پیشرفته که خیلی زود متوجه خواهیم شد هیچ چیز سر جایش نیست و اتفاقاتی عجیب در آن رقم خورده است. شما در نقش شخصی به نام مورگان یو «Morgan Yu» ایفای نقش خواهید کرد. کاراکتر از همه چیز بی‌ خبری که در Talos I به هوش آمده و این مکان را خالی از سکنه، به جز یک سری موجودات عجیب و غریب می‌بیند. موجودات عجیب و غریبی که ادغامی از تاریکی، شرارت و ابرهای آلوده و سیاه هستند و تایفون «Typhone» نام دارند. مهم‌ترین عنصری که بازی بر اساس آن بنا شده است، تلاش برای بقا و زنده ماندن از این موجودات رعب‌آور است و باید هرجور که شده خودمان را به سیاره زمین برسانیم.

نجات یافتن، پیشرفت کردن و خلاق بودن در این بازی، حرف اول را در هسته مرکزی Prey 2 می‌زند. موضوعی که این مسئله را جالب‌تر می‌کند این است که شما در یک ایستگاه فضایی نظامی قرار ندارید، بلکه این ایستگاه کاملا برای مقاصد آزمایشی طراحی شده بود. چرا که کسی فکرش را هم نمی‌کرد چنین موجودات عجیبی وجود خارجی داشته باشند. بنابراین در گوشه و کنار بازی اشیا و ابزاری وجود دارند که می‌توان از آن‌ها به عنوان سلاح سرد استفاده کرد. البته همان‌طور که می‌دانید، به هر حال در هر جایی ابزار نظامی و امنیتی وجود دارد و Talos I نیز از این قاعده مستثنا نیست. یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های بازی تغییر شکل مورگان یو به اشیا مختلف است که به نام Mimic Matter شناخته می‌شود. گاهی اوقات شما در شرایطی قرار خواهید گرفت که با شکل یک انسان قادر به حل معماها و عبور از موانع نخواهید بود، حال باید اطراف خود را نگاه کنید، یک شی مناسب پیدا کنید، تبدیل به آن شوید و آن منطقه را پشت سر بگذارید. این قابلیت نه تنها برای پشت سر گذاشتن یک منطقه یا حل یک مسئله کاربرد دارد، بلکه می‌توان گاهی اوقات در مخفی‌کاری و فریب دادن دشمنان مورد استفاده قرار بگیرد. قابلیت بعدی Lift Field نام دارد که اجازه می‌دهد تمام اشیا روی زمین را به طور ناگهانی روی هوا معلق کنید. شاید قابلیت عجیبی باشد اما گاهی این کار رمز و رازهای یک مکان را برملا می‌کند یا حتی می‌توان از آن‌ها به عنوان مانعی بر سر راه تایفون‌ها استفاده کرد. دیگر قابلیت جالب بازی که مورگان یو از بیگانگان به ارث خواهد برد، قابلیت Kinetic Blast خواهد بود. این قابلیت اجازه می‌دهد یک حلقه بزرگ زرد رنگ ایجاد کنید که هر چیزی را که در اطرافش باشد به شکلی ناگهانی به سمت خود جذب کند. فرض کنید چند تایفون در نزدیکی شما هستند و با ایجاد Kinetic Blast سر راه آن‌ها هر چیزی که در محیط باشد به سمت آن‌ها پرتاب خواهد شد. دیگر قابلیت بازی Mindjack نام دارد که اجازه می‌دهد اگر یک انسان بیچاره که با کلی دردسر در این جهنم زنده مانده سر راه‌تان سبز شود، او را به کنترل خود درآورید که اینکار بیشتر به منزله گول زدن دشمنان یا حل معماهای بازی است. راستی این قابلیت برای تایفون‌‌ها نیز عملی خواهد شد، اما اینکه از پس این کار بربیایید یا خیر، دست خودتان است. بازی از حیث گرافیکی عملکرد خوبی دارد. موتور کرای انجین به خوبی به تیم فنی آرکین ساخته و آن ها موفق شده اند گرافیک خوبی را از درونش بیرون بکشند. هر چند بازی محیط های چندان عظیمی ندارد و اکثرا با مدل های چندان پیچیده و با جزئیاتی نیز سر و کار نداریم اما باز هم گرافیک بازی نسبتا بی نقص و ستودنی است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Prey برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Prey برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Prey برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Prey برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Prey برای PS4 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

==========================================================================

نسخه مخصوص هک ( توضیحات )

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰ :Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱ :Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۲ :Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۳ :Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۴ :Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۵ :Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۶ :Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۷ :Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۸ :Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۹ :Direct Link

==============================

Update 1.04 ( توضیحات )

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

==========================================================================

نسخه PSN مخصوص ارجینال بازها

این نسخه در صورت درخواست و همچنین در صورت فیکس شدن نسخه PSN این بازی نیز به پست اضافه خواهد شد.

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Arkane Studios