دانلود بازی Prison Break The Conspiracy برای PS3

Prison Break The Conspiracy | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Prison Break The Conspiracy برای PS3

| قابل اجرا بر روی +CFW 3.55 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۰/۰۳/۳۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: +CFW 3.55
ایدی بازی : BLES00765
حجم فایل: ۲٫۹۱ GB

معرفی بازی :

بازی Prison Break The Conspiracy یک اکشن هیجانی با عنوان برگرفته از سریال تلویزیونی به همین نام یعنی فرار از زندان که توسط شبکه فاکس تهیه و پخش شد و توانست در مدت کوتاهی طرفداران بسیاری در میان علاقمندان به این ژانر فیلم ها پیدا نماید می باشد، بدون شک بسیاری از علاقمندان این سریال تلویزیونی فوق العاده زیبا و هیجانی انتظار ساخت و طراحی بازی داستان فرار از زندان را داشته اند، داستان بازی حول فصل اول سریال و در زندان Fox River و موضوع بازی همانند موضوع فصل اول سریال است . با این که داستان بازی همان داستان سریال است ولی بازی دارای یک موضوع جدید با کراکتر Tom Paxton است که ماموری مخفی از طرف Company است که قرار است کارهای مایکل اسکوفیلد (Michael Schofield) که به طور مرموزی خود را روانه ی زندانی کرده است که برادرش به جرم قتل در آن زندانی است زیر نظر بگیرد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

این عمل که کاراکتر اصلی بازی Michael Schofield نیست، چندان کار جالبی از سوی سازندگان نبوده، چرا که همه ی گیمرها دوست دارند بازی را با کاراکتر محبوب اصلی آن به پیش ببرند و کارهای وی را در سریال در پشت کنسول یا رایانه خود تکرار کنند. همان طور که ذکر شد شما ماموریت دارید تا با زیر نظر گرفتن مایکل سر از کار او در بیاورید و این عمل با پیش بردن ماموریت هایی اکثرا مخفیانه در مکان های مختلفی از زندان انجام می گردد، این ماموریت ها با محیط هایی نسبتا متنوع ولی عملیاتی تکراری است. از این نظر که بیشتر ماموریت ها به طور مخفیانه انجام می شود که شما باید در طول آن ها از پشت دیوار ، وسایل و یا داخل کانال های تهویه موجود در سقف یا روی دیوارهای زندان عبور کنید .تعدادی از مراحل بازی در راه های زیر زمینی و کانال های آب و فاضلاب زیر زندان است و تعداد دیگری از آن ها در محیط باز و حیاط زندان و دیگر مراحل در محیط های داخلی زندان به وقوع می پیوندد که باعث تنوع در بازی می گردد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Prison Break The Conspiracy برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Prison Break The Conspiracy برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Prison Break The Conspiracy برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Prison Break The Conspiracy برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Prison Break The Conspiracy برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: ZootFly