دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PS3

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PS3

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PS3 

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.30 |

بازی استثنایی و فوق العاده جذاب Pro Evolution Soccer 2013 که در استودیو بازیسازی Winning Eleven ساخته شده و سپس کمپانی مطرح و قدرتمند Konami آن را برای کنسول PlayStation 3 منتشر نموده است ، اینبار Pro Evolution Soccer 2013 با داشتن سطح حرفه ای و خاصی در کنترل استایل های فردی بهترین بازیکنان دنیا می تواند رقیبان خود را کنار بزند . با توجه به نظر هواداران، PES2013 آزادی کاملی در اجرای هر نوع فوتبالی را دارد . برای کسانی که اولین بار است که بازی می کنند شامل قسمت هایی برای یادگیری کنترل شوت و اولین بازی می باشد. PES2013 که به تصدیق کریستیانو رونالدو در آمده است باز هم مرزها را شکسته است و هوش بالای بازیکنان در همکاری تیمی را برای بازیکنان حرفه ای به نمایش می گذارد. نتیجه چیزیست که می واند بازسازی فوتبال مدرن امروز باشد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

امکانات :
۱ –  PES FC بخشی برای کنترل گیم پلی بازی در سطحی جدید
۲ – بازیکنان هم اکنون آزادی کاملی برای دریبل و پاس به انتخاب خود دارند
۳ – داینامیک اولین تماس به هواداران امکان جا به جایی توپ برای طراحی حملات روان را می دهد
۴ – دفاع عکس العملی در این بازی توسعه یافته، زمان بندی و گزینه هایی برای هل دادن بازیکنان نیز وجود دارد
۵ – مشخصات فیزیکی و مهارت های بهترین فوتبالیست های دنیا کاملا در این بازی بازآفرینی شده است
۶ – جشن بعد از گل، عمس العکل ها و انیمیشن های دروازه باز نیز کاملا از دنیای واقعی الهام گرفته شده اند
۷ – هوش مصنوعی فوق العاده که سال ها و سال ها روی آن کار شده است. هوش مصنوعی ProActive بدین معنی است که تصمیم بازیکن و تیم و نوع حرکت حتی در آینده نیز برنامه ریزی شده اند
۸ – تعادل بین حمله و دفاع و سرعت مناسب برای کنترل و افزایش واقع گرایی بازی از دیگر ویژگی های بازی است
۹ – تیم PES روی حرکات واقع گرایانه دروازه بان ها بسیار کار کرده است و منطق حرکات وی را افزایش داده و در عین حالت انیمیشن ها و کیفیت عکس العمل ها نیز بهبود یافته اند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PS3 | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PS3 | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PS3 | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PS3 | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PS3 | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Konami