دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2017 برای PS3

Pro Evolution Soccer 2017 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2017 برای PS3

| قابل اجرا بر روی +CFW 4.80 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۶/۰۹/۱۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ورزشی
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: +CFW 4.80
ایدی بازی : BLES02237
حجم فایل: ۷٫۴۴ GB
ریلیز: DUPLEX

معرفی بازی :

سری بازی‌های Pro Evolution Soccer یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال هستند که از همان دوران کنسول پلی‌استیشن ۲، طرفداران بسیار زیادی دارند. این مجموعه برای مدت زمان طولانی به دلیل سبک واقع‌گرایانه خود بهترین بازی شبیه‌ساز فوتبال در بازار بود. با اینکه این سری طی سال‌های اخیر کمی متزلزل ظاهر شده و به نوعی می‌توان گفت زیر سایه سری فیفا و پیشرفت فوق‌العاده آن قرار گرفته است، ولی کونامی سال گذشته با عرضه PES 2016 و نزدیک‌تر کردن بازی به نسخه‌های موفق سری، نشان داد که قصد دارد دوباره به رقیبی قدرتمند برای سری FIFA تبدیل شود. این کمپانی ژاپنی امسال هم برنامه‌های زیادی برای PES 2017 دارد تا روند صعودی این سری ادامه داشته باشد و می‌توان انتظار داشت که این بازی، رقابت جذابی با فیفا ۱۷ داشته باشد.بازی Pro Evolution Soccer 2017 از قابلیتی جدید به نام Real Touch بهره مند خواهد بود که به صورت خودکار، راه هایی تازه برای دریافت و کنترل توپ های پاس داده شده تولید می کند. در واقع Real Touch قرار است فیزیک پیچیده توپ و راه های گوناگون برای کنترل آن از سوی بازیکنان حرفه ای را در بازی شبیه سازی کند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

علاوه بر این، قابلیتی دیگر به نام «Precise Pass» یا «پاس دقیق»، در بازی گنجانده شده که مکانیک های Real Touch برای تشخیص میزان دقت یک پاس را به مرحله جدیدی می برد. کونامی به عنوان توضیح گفته است: «حرکت توپ و ارتباط آن با محلی که بازیکن قرار گرفته، همه به بالا رفتن میزان دقت کمک کرده اند؛ و حسی هیجان انگیز به بازی بخشیده اند. کونامی رسما اعلام کرده که هدفش در ساخت PES 2017، شبیه‌تر کردن بازی به یک فوتبال واقعی است. به نوعی که تجربه بازی کردن این بازی، قرار است شبیه به تماشای یک فوتبال واقعی باشد. برای رسیدن به این منظور، کونامی ابتدا تمرکز زیادی روی خلق یک گرافیک باورپذیر دارد و پس از آن هم تمرکز بر روی پی‌ریزی یک گیم‌پلی کاملا واقعی. در زمینه گرافیک، امسال شاهد رقابت جالبی بین PES و فیفا خواهیم بود. فیفا با استفاده از موتور فراست‌بایت قطعا گرافیک زیبایی ارائه خواهد کرد و PES هم کماکان از موتور بسیار قدرتمند فاکس (Fox Engine) برای خلق جلوه‌های بصری خود استفاده می‌کند که قدرت آن، در نسخه سال ۲۰۱۶ این بازی کاملا مشهود بود. موتور فاکس با اینکه بسیار قدرتمند است و برای مثال در بازی Metal Gear Solid V گرافیک بسیار زیبایی توسط آن خلق شده بود، ولی وقتی اولین بار در سری PES مورد استفاده قرار گرفت، در خلق فیزیکی طبیعی ناکام بود. این امر به مرور و در هر نسخه تا حدودی بهبود پیدا کرد و در PES 2016 به حد نسبتا خوبی رسید. انتظار داریم تا در نسخه ۲۰۱۷ بازی، فیزیک همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد و بالاخره حد نهایی قدرت موتور فاکس را در بازی ببینیم. از حیث طراحی چهره بازیکنان، چمن و دیگر جلوه‌های بصری مثل افکت‌های باران، سری PES همواره عملکرد خوبی داشته و PES 2017 هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود. در یک بازی فوتبال هوش مصنوعی اهمیت بالایی دارد. در PES 2017 کونامی از یک سیستم هوش مصنوعی کاملا جدید استفاده کرده که توانایی یادگیری حرکات گیمر را دارد. به این صورت که بازیکنان کنترل شده توسط هوش مصنوعی، دیگر رفتاری قابل پیش‌بینی از خود بروز نخواهند داد و بسته به نوع بازی شما، تاکتیک‌های متفاوتی اتخاذ خواهند کرد. این مسئله در مورد بازیکنان تیم خودتان و هوش مصنوعی کلی بازی هم صدق می‌کند، به این صورت که مثلا مشاهده خواهید کرد دفاع چپ تیم‌تان در صورت خلق‌شدن فضای کافی، حرکت خواهد کرد و به فاز هجومی اضافه خواهد شد. یا مدافعان شما رفتار طبیعی‌تری از خود بروز خواهند داد و به جای اینکه بی‌مهابا به سمت بازیکن حریف یورش ببرند، سعی خواهند کرد تا فضا‌های خالی را پوشش بدهند.

تصاویر محیط بازی:

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2017 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2017 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2017 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2017 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2017 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2017 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Konami