دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2018 برای XBOX360

Pro Evolution Soccer 2018 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2018 برای XBOX360

| بازی به صورت PAL و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا :۲۰۱۷/۰۹/۱۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: ورزشی
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD3
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۷٫۶ GB
ریلیز: COMPLEX

معرفی بازی :

Pro Evolution Soccer 2018 جدیدترین ساخته استودیوی کونامی است که به عقیده تیم سازنده به کلی ویژگی‌های بازی را از صفر توسعه داده‌اند. این بار کونامی با بازی Pro Evolution Soccer 2018 قصد دارد گام جدیدی در بازی‌ فوتبال برداشته و یک شبیه‌ساز تمام عیار را در اختیار مخاطبان خود قرار بدهد؛ از نقل و اتقالات گرفته تا لایسنس تیم‌های مختلف و ویژگی‌های جدید در بازی که سبب می‌شوند مخاطب، تجربه‌ی واقع‌گرایانه‌تری را حس کند. اولین موردی که سازنده‌ها قول آن را در بازی PES 2018 داده‌اند، استادیوم و تیم‌های لایسنس شده بیشتر است. یکی از مشکلات عمده‌ی PES که از گذشته تا به امروز گریبان‌گیر آن بوده، لایسنس نبودن تیم‌ها و استادیوم‌های بازی است که چند سالی می‌شود که کونامی در جریان همکاری‌های مختلف، این ضعف را نسخه به نسخه بهتر کرده و در اینجا شاهد حضور تیم فولام انگلیس با تمام کیت‌های خود و استادیوم اختصاصی‌اش هستیم. همچنین تیم‌های دیگری نظیر والنسیا نیز با تمام کیت‌های خود در این بازی حضور دارد.

جدای از این موارد، گیم‌پلی، یکی از ارکان اصلی یک بازی فوتبال آن هم از نوع شبیه‌ساز است. تیم سازنده بازی PES 2018 سعی کرده با شبیه‌سازی هرچه دقیق‌تر بازیکنان فوتبال و نوع دویدن، ضربات آزاد و دربیل‌های آن‌ها بیش از پیش این سری را واقعی‌تر نشان دهد. به عبارتی بازی از نظر گیم‌پلی استایل جدیدی را به خود گرفته است. اگر عشق دریبل زدن با بازیکنانی نظیر مسی و نیمار را دارید، این بازی دست شما را باز گذاشته تا حرکات نمایشی را اجرا کرده و بازی را به یک سالن نمایش تکنیک تبدیل کنید. از طرفی گیم‌پلی بازی جوری تعبیه شده که اگر اهل حرکات تکنیکی نیستید، باز بتوانید کار خود را پیش برده و از بازی لذت ببرید. نسخه‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ این سری در بخش داوری شدیدا ضعیف عمل کرده بودند. در نسخه ۲۰۱۶ اصلا آوانتاژ برای داور تعریف نشده بود و سریع خطا می‌گرفت و کارت می‌داد ولی در نسخه ۲۰۱۷ قضیه برعکس بود؛ حتما باید تکل از پشت می‌کردید تا شاید خطای شما گرفته شود. در جدید‌ترین نسخه از مجموعه PES، ظاهرا سیستم داوری تا حدی به تعادل رسیده داور بازی به خوبی صحنه‌ها را قضاوت می‌کند. با تمام این تفاسیر یک بازی فوتبال هرچقدر گیم‌پلی خوبی داشته باشد، هرچقدر تیم‌های لایسنس شده داشته باشد، بدون هیجان به هیچ دردی نمی‌خورد. یک بازی فوتبال در وهله اول باید بتواند به مخاطب هیجان وارد کند. این هیجان از طریق تماشاچی و گزارشگر به وجود می‌آید. وجود این دو عامل سبب شده تا اتمسفر بازی در حالت‌های مختلف مدام دست خوش تغییر شود. در این مورد کونامی وعده‌هایی در مورد اتمسفر بازی و استادیوم‌ها و تماشاگران داده است که مدام شما را تشویق کرده و این تشویق، در حالت‌های مختلف متفاوت است. برای مثال یک گل عقب هستید و وقت برای جبران تنگ است؛ در این هنگام تماشاچیان با فریادهای خود و تشویق‌های مستمرشان به شما انگیزه حمله کردن داده تا به گل برسید. جدای از این موارد، یکی از بخش‌هایی که نسبت به نسخه‌ی پیشین با پیشرفت خوبی مواجه شده، طراحی بازیکنان بازی است. تیم سازنده سعی کرده تمامی چهره‌های بازیکنان را به خوبی هرچه تمام‌تر درآورد اما بیشتر شاهد رعایت جزئیات در بازیکنان معروف و سرشناس دنیای فوتبال هستیم. در کنار تمام ویژگی‌ها و بهبودهای بازی PES 2018، این نسخه میزبان حالت کوآپ است. در حالت کوآپ بازی که به صورت سه به سه انجام می‌شود، شما می‌توانید با پنج نفر از دوستان‌اتان بازی کرده و هرکدام کنترل چندنفر از بازیکنان بازی را در دست گرفته و به رقابت کردن بپردازید. در پایان هر بازی نیز امتیازهای شما در طول بازی محاسبه شده و بهترین بازیکن مشخص می‌شود. برای دریافت امتیاز بهتر، باید بازیکنان را در پست‌های خود قرار بدهید. برای مثال اگر کنترل دفاع را در اختیار دارید، آن را به حمله نبرید یا برعکس٫

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2018 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2018 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2018 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2018 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2018 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2018 برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Konami Digital Entertainment Co., Ltd