دانلود بازی Project Spark برای PC

Project Spark | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Project Spark برای PC

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۱۰/۰۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Windows
نوع بازی: شبیه سازی/ماجراجویی/اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۲٫۱۸ GB

معرفی بازی :

بازیکنان در بازی Project Spark قادر خواهند بود تا دنیای خود، داستان خود و بازی خود را بسازند. Project Spark از آن دست بازیهایی‌ است که باید با حوصله و صبر کافی و همچنین با علاقه و نوآوری مشغول به آن شد. به خصوص در ابتدای آن که راهنمای بازی، شما را به خوبی راهنمایی نمی‌کند و ممکن است فرآیند ساخت دنیاها و المان‌های داخل بازی کمی گیج کننده به نظر برسد؛ اما بعد از مدت کوتاهی و با صرف وقت و شاید تماشای ویدئوهای راهنمای موجود در اینترنت، می‌توانید به خوبی بر ابزارهای ساخت داخل بازی مسلط شوید. البته در همان ابتدا و علی‌رغم راهنمای ضعیف، وقتی که برای اولین بار یک دنیا را با تمام المان‌های موجود در آن شروع به ساختن می‌کنید، به طور قطع به هیجان و وجد خواهید آمد. البته اگر مشخصه‌ی نوآوری را همیشه در پس ایده ‌پردازی‌ها و این ساخت و سازهای خود به یاد داشته باشید، می‌توانید به تعداد همان ایده‌ها، این حس شعف و وجد را احساس کنید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

تعداد ابزارهای ساخت در بازی بسیار زیاد و راضی کننده است. شما می‌توانید سرزمینی صاف و دشت مانند و یا کوهستانی با رودخانه‌های فراوان و یا جنگلی پر از درختانی که حتی نوع چیدمان آن‌ها در اختیار شماست، بسازید؛ آب و هوای آن را انتخاب کنید و چندین عمل دیگر. سپس به سراغ بخش بعد می‌روید و از مجموعه شخصیت‌های قابل بازی که از طراحی بسیار خوبی برخوردارند، شخصیت مورد نظر خود را انتخاب خواهید کرد. در بخش گیم‌پلی، می‌توانید هر نوع گیم پلی خاصی که مدنظرتان هست را بر روی دنیای مورد نظرتان اعمال کنید. اعم از ماجراجویی و اکشن و یا حتی ورزشی، و صد البته ایده‌های نوآورانه خودتان. صداگذاری محیط نیز در دستان شماست و اعمال تغییرات مختلف بر روی صدای اجسام و افراد و محیط بر عهده شماست. شما حتی می‌توانید دشمنان و شخصیت‌های غیر قابل بازی را نیز از نظر ظاهری ساخته و مکالمات، محل جای‌گیری و هوش مصنوعی آن‌ها را نیز طراحی کنید. بخش طراحی هوش مصنوعی شخصیت‌ها، Brain Editor نام دارد و می‌توانید به کمک آن، حرکات، رفتار و نوع مبارزات شخصیت‌های مختلف (که از طریق آیتم‌های موجود در بازی، اعم از بخش تک نفره و غیره، به دست می‌آیند) را به سلیقه و دلخواه خود بسازید و تغییر دهید. قابل ذکر است که بخش Brain Editor پیچیده و کار با آن کمی زمان بر است و منوهای پیچیده‌تر و در‌هم آن نیز کمکی به ساده‌تر شدن آن نکرده‌اند. همچنین کلیه فعالیت‌های مربوط به ساخت و ساز و طراحی بازی‌های موردنظرتان، قابل انجام به صورت Co-op و به کمک دوستانتان نیز هست، مثلا شما می‌توانید کار طراحی محیط و شخصیت‌ها را به عهده بگیرید و دوستتان نیز وظیفه ساخت هوش مصنوعی را؛ و این به شما حس یک استودیوی کوچک بازیسازی مجازیست را خواهد داد. در کل بخش Co-op در ساخت و طراحی، از ایده‌ای نوآورانه و جذاب بازی محسوب می‌شود.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Project Spark برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Project Spark برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Project Spark برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Project Spark برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Project Spark برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Project Spark برای PC | تاپ 2 دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :

(OS : Windows 10 (64-bit version only) with Windows 10 November update installed (Windows 10 Version 1511
CPU : Intel Core i5
GPU : Intel HD4000
RAM : 4 GB
Hard Disk Space : 4 GB

راهنمای نصب بازی :

 این بازی با فرمت appx می باشد که برای نصب این فایل باید از Powershell استفاده کنید. که برای پیدا کردن این برنامه می توانید از قسمت سرچ منو استارت استفاده کنید. Powershell یه محیط مانند داس دارد. حالا عبارت add-appxpackage را تایپ کنید بعدش یک فاصله بدید و حالا فایل بازی را با کلیک بگیرید و توی برنامه Powershell بکشید تا مسیر فایل بازی در این برنامه نمایان بشه حالا با زدن دکمه اینتر بازی نصب می شود. در حین نصب بازی به هیچ وجه برنامه Powershell را نبندید. بعد از نصب کامل، اسم بازی را در منو استارت سرچ و بازی را اجرا کنید. در ضمن برای نصب بازی در درایوهای دیگه کافیه به مسیر Setting > System > Storage رفته، زیر Save Locations اولین گزینه نوشته New Apps Will save to  که زیر این نوشته درایو مورد نظر خودتون راانتخاب کنید.

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Team Dakota