دانلود بازی Puppeteer برای PS3

Puppeteer | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Puppeteer برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.46 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۹/۰۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46
ایدی بازی : BCES00935
حجم فایل: ۹٫۶۸ GB

اطلاعات بازی :

The Puppeteer (خیمه شب باز) جدید ترین بازی انحصاری برای PS3 از Sony Japan Studio’s، شباهت زیادی به عنوان موفق پلتفرمر سونی، LittleBigPlanet دارد.اما The Puppeteer گهگاهی رنگی تاریک به خود می گیرد. هردو عنوان شکلی غریب و با نمک در خود دارند، LBP با شخصیت بیاد ماندنی و کیسه ای خود Sackboy و TP با پسرک بدون سر خود Kutaro ما را به لبخند وا می دارند، ولی داستان TP شامل روح های خبیث، شاهی بدجنس و یک ببر نحس است که با لبخند بزرگ خود تصویر Cheshire Cat را به چشمان ما می آورد. بازی درباره پسری بدون سر است! او یک قیچی جادویی را می دزد و به وسیله آن می تواند برای خود سرهای مختلف داشته باشد. او با این قیچی جادویی، می تواند سرها را ببرد و برای خود سر جدیدی بدست بیاورد. اگر شما بازی های اکشنی مانند Call of Duty را زیادی بازی کرده باشید، با بریدن سر مشکلی نخواهید داشت! البته این موضوع به این معنا نیست که بازی یک عنوان Hack and Slash با خشونت بسیار زیاد باشد. روند بازی کاملاً برعکس این موضوع است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

Puppeteer یک عنوان پلتفرمر ۲D است که شما را در نقش یک پسر چوبی به نام کوتارو (Kutaro) قرار می دهد. او مجبور است که به عنوان یک عروسک خیمه شب بازی در یک تئاتر کار کند و منتظر فرصتی است که بتواند روزی سر واقعی اش را از شخصیت منفی بازی یعنی Bear که کنترل او را بدست دارد، پس بگیرد. کوتارو روزگاری یک پسر واقعی بوده، اما Bear او را به یک عروسک چوبی خیمه شب بازی تبدیل کرده و سر او را نیز قطع کرده و در اختیار خودش دارد. شخصیت این بازی سرگذشتی برعکس پینوکیو دارد و از این نظر بازی جالبی به نظر می رسد، اما بدون سر بودن در این بازی چیز بدی به نظر نمی رسد. کوتارو می تواند از سرهای دیگری برای خود استفاه کند که به او خصوصیت های رفتاری جدیدی می دهند. البته همان طور که گفته شد، این سرها، سر واقعی او نیستند و به همین دلیل کوتارو محدودیت هایی برای استفاده از آن ها دارد. اما هر سری را که فکر کنید (از سر عنکبوت گرفته تا همبرگر و هر چیز دیگری که در بازی وجود دارند)، کوتارو می تواند به عنوان سر خودش استفاده کند. استفاده از سرها به المانی در گیم پلی بازی تبدیل شده و هر کدام از آن ها راه حلی برای پشت سر گذاشتن معماهای بازی خواهند بود. به طور مثال، داشتن سر عنکبوت باعث می شود که شما بتوانید به قسمت های پنهان بازی بروید که در زیر تارهای عنکبوت پنهان شده اند. اگر کوتارو از یک چاقو به عنوان سر خودش استفاده کند، می تواند برخی از قسمت های بازی را ببرد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Puppeteer برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Puppeteer برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Puppeteer برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Puppeteer برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Puppeteer برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Puppeteer برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Puppeteer برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: SCE Japan Studio