دانلود بازی Ratchet and Clank All 4 One برای PS3

Ratchet and Clank All 4 One | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ratchet and Clank All 4 One برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۰/۱۰/۱۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 4.21
ایدی بازی : BCES01141
حجم فایل: ۱۶٫۲ GB

اطلاعات بازی :

داستان بازی All 4 One در حدود ۲ سال پس از ماجرا های A Crack in Time و با یکی دیگر از خرابکاری های دکتر نفاریوس (Dr.Nefarious) آغاز می شود. دکتر نفاریوس که کماکان در پی کشیدن نقشه ای درست و حسابی برای از بین بردن Ratchet و Clank است یک میهمانی بزرگ و سرکاری به مناسبت تقدیر از دلاوری های کاپیتان کوارک (Captain Qwark) و اهدای جایزه به او به همراه رچت و کلنک در شهر لیومینوپولیس (Luminopolis) ترتیب داده است. یک میهمانی باشکوه با حضور افتخاری میهمان ویژه دکتر نفاریوس٫ اما میهمان ویژه نفاریوس کسی نیست جز Light-Eating Z’Grute اختراع جدید دکتر دیوانه ما که علاقه بسیار زیادی به خوردن رچت و کلنک از همه جا بی خبر دارد اما نقشه جدید نفاریوس یک مشکل کوچک داشته و آن این است که از نظر Light-Eating Z’Grute خود نفاریوس نیز به خوشمزگی رچت و کلنک است. در نتیجه باز هم کنترل نقشه های شیطانی نفاریوس از دستش در رفته و همه چیز بر هم می ریزد و تنها راه جمع و جور کردن خرابکاری فجیع او همکاری ۴ نفره رچت، کلنک، نفاریوس و کوآرک برای شکست Light-Eating Z’Grute قبل از نابودی کل کهکشان است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

داستان All 4 One ساده، روان، به دور از پیچیدگی های بی مورد و در عین حال بسیار لذت بخش و مفرح است که شاید در نگاه اول حتی ساده تر از عناوین دیگر مجموعه به نظر برسد اما با توجه به سبک جدید بازی و نیاز آن کاملا مناسب است. همانطور که از سری R&C و نویسندگان آن انتظار می رود All 4 One پر از لحظه های کامیک و دیالوگ های خنده داری است که خصوصا اگر کمی مسلط به زبان انگلیسی بوده و متوجه شوخی های آن شوید می تواند به راحتی شما را وادار به خندیدن کند. متاسفانه گرافیک بازی نیز چه در بخش هنری و چه در بخش فنی کمکی به پوشش ضعف طراحی مراحل بازی نمی کند. گرافیک بازی تقریبا همان A Crack in Time دو سال پیش است که حتی در برخی قسمت ها افت نیز داشته است! مدل سازی شخصیت ها خصوصا کاپیتان کوآرک چندان مناسب نیست و حتی می توان گفت کوارک شبیه به کوآرک اصلی در Future نیست! طراحی هنری بازی نیز هرچند در ابتدا زیبا و رنگارنگ به نظر می رسد اما در ادامه انقدر تکرار و تکرار می شود که کمی احمقانه و خسته کننده به نظر می رسد. طراحی مراحل بازی هرچند از نظر تنوع و تعداد پازل ها بسیار بهبود یافته است اما تنوع آن ها چه از نظر فرم و استایل و چه از نظر رنگ بندی چندان قابل قبول نیست و کم کم تکراری و خسته کننده خواهد شد. بیشتر بازی در سیاره Magnus اتفاق افتاده و همچنین دشمنانتان نیز تنوع عناوین گذشته را ندارند که هرچند چندان مشکل خاصی نیست اما توی ذوق می زند. یکی از نکات مثبت طراحی مراحل برخی بخش های دوبعدی آن است که با این فرم و شکل برای اولین بار وارد سری شده اند. در این مراحل زاویه دوربین بازی به صورت ایزومتریک درآمده و همانند بازی های آرکید شخصیت ها را کنترل خواهید کرد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Ratchet and Clank All 4 One برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ratchet and Clank All 4 One برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ratchet and Clank All 4 One برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ratchet and Clank All 4 One برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ratchet and Clank All 4 One برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ratchet and Clank All 4 One برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Pseudo Interactive