دانلود بازی Rayman Origins برای XBOX360

Rayman Origins | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Rayman Origins برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۱/۱۱/۱۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD3
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۷٫۷۶ GB

معرفی بازی :

وقایع بازی Rayman Origins در مکانی به نام جنگل آرزو ها رخ می دهد، داستان از این قرار است که ریمن و دوستانش، یعنی گلوبوکس و تینسی ها در حال استراحت روی درخت بودند. این استراحت که توام با خر و پوف گلوبوکس بود، باعث اذیت و آزار موجودات تاریکی شد و مادربزرگ این موجودات سر این قضیه بسیار عصبانی شده و قصد حمله دوباره به جنگل آرزو ها دارند. حالا ریمن و دوستانش باید جنگل آرزوها را نجات داده و آرامش را برای این دنیا به ارمغان بیاورند، ابتدا برای اینکار او و دوستانش باید موجوداتی به نام Electoon ها را نجات دهند. موجوداتی صورتی رنگ و گردی مانند که همیشه لبخند روی لب هایشان جاری است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

داستان بازی برای یک بازی دوبعدی خوب کار شده و در عین سادگی، زیبایی روایت داستان را می تواند درجای جای بازی دید. در این نسخه ظاهر ریمن شامل دستخوش تغییراتی شده اما هنوز همان ریمن را می بینم که فاقد دست، گردن و پا می باشد. چنین ویژگی توانسته ریمن را جز شخصیت های به یاد ماندنی کند، در این نسخه، دوستان قدیمی ریمن یعنی گلوبوکس و تینسی ها نیز برگشته اند. گیم پلی بازی دقیقاً مثل بازی های ۲D قدیمی است، در این بازی فقط ۳ کار می توانید انجام دهید: پرش کنید، راه بروید و ضربه بزنید. یعنی فقط به ۲ دکمه و یک آنالوگ نیاز دارید. به ظاهر همه چیز ساده است، ولی Ubisoft آنچنان زیبا این مضامین را کنار هم گذاشته که از اول بازی تا انتها پای آن میخکوب می شوید. بازی در انواع و اقسام مکان ها اتفاق می افتد و بیش از ۶۰ مرحله متنوع در این بازی وجود دارند. یک مرحله زیر آب، یک مرحله در جنگل، مرحله دیگر در بیابان و یکی در آسمان است. در هر مرحله، شما باید تعداد امتیازهای لازم در محیط را جمع کنید و پس از پایان مرحله، با شمارش آن ها یک سری مدال بگیرید. گرافیک Rayman Origins یک زیبایی مطلق است. طرح های مراحل را خود میشل آنسل و تیم خبره Ubi Artwork زده اند که نتیجه، محیط های بسیار زیبا و پرجزئیات است. رنگ های بسیار شاد، کیفیت عالی محیط و شخصیت ها، انیمیشن های زیبا و فریم بالا یک اثر هنری جذاب خلق کرده است. به هیچ وجه نمی توان زیبایی گرافیک این بازی را توصیف کرد و باید با چشمان خود آن را تجربه کنید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Rayman Origins برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Rayman Origins برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Rayman Origins برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Rayman Origins برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Rayman Origins برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: UBlart Montpellier