دانلود بازی Red Dead Revolver برای PS2

Red Dead Revolver | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Red Dead Revolver برای PS2

تاریخ انتشار: ۲۰۰۴/۰۵/۰۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS2
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: ISO 
زبان:  ENG  
حجم فایل: ۱٫۶۸ GB

اطلاعات بازی :

Red Dead Revolver اولین تاخت و تاز شرکت راک استار به غرب وحشی بود. در حالی که راک استار از این یورش غنایم بسیاری عائد خود کرد و سهم بزرگی در این ژانر به خود اختصاص داد یک مشکل که شاید تقصیر خود راک استار هم نبود در این بازی احساس می شد و آن هم Capcom بود. کپکام در ابتدا ساخت Red Dead Revolver را آغاز کرد اما در میانه ی راه منصرف شد و به کل پروژه را لغو کرد ولی حدود سال ۲۰۰۲ راک استار تمامی حقوق این عنوان را خریداری کرد و دوباره نام Red Dead سر زبان ها افتاد اما این تغییر کمپانی صدماتی به پیکره بازی وارد کرد و دلیلی شد تا بازی دورگه ای چون Red Dead Revolver با نظر مساعد گیمرها رو به رو نشود. داستان به شکلی کاملا کلاسیک و مطابق با داستان هایی می باشد که معمولا در غرب وحشی به وقوع می پیوسته است. شما در همان دموی آغازین بازی به طور کامل در جریان داستان قرار خواهید گرفت. شخصیت اصلی بازی به نام Red شاهد کشته شدن بی رحمانه پدر و مادر خود در جلوی چشمانش می شود و خود در آخرین لحظات و در اثر یک اتفاق از دام مرگ نجات پیدا می کند و بعد از این اتفاق با خود عهد می بندد تا تحت هر شرایطی قاتلین پدر و مادر خود را یافته و انتقام آنها را بگیرد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

یکی از ویژگی های بسیار بی نظیر بازی را می توان در تنوع حاکم بر آن دانست. زیرا شما در طول بازی علاوه بر اینکه وارد مکانهای مختلف می شوید در بعضی مراحل بازی در نقش شخصیت های دیگری به انجام بازی می پردازید (در طول بازی نقش شش شخصیت را ایفا خواهید کرد که هر کدام از قابلیت های و مهارت های مخصوص به خود بهره مند میباشند حتی در نقش دشمن خود نیز ایفای نقش خواهید کرد). علاوه بر همه این موارد قادر به سوار شدن بر بوفالو و اسب هستید که در این هنگام قادر به شلیک کردن نیز می باشید. در عین حال بعضی از مراحل بازی نیز شما را کاملا به حال و هوای غرب وحشی برده و باعث می شود تا لذت کافی را از بازی ببرید. در ضمن در طول انجام بازی می توانید دست به هر کاری بزنید. به عنوان مثال می توانید برای خود پوتین و یا لباس تهیه کنید و یا حتی پول خود را در بانک پس انداز کرده و در قرعه کشی های بانک شرکت کنید. اسلحه های خود را تعمیر کرده و یا آنها را ارتقا بدهید و یا آنکه اقدام به خرید اسحه های جدیدتر با ویژگی های بهتر بکنید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Red Dead Revolver برای PS2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Red Dead Revolver برای PS2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Red Dead Revolver برای PS2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Red Dead Revolver برای PS2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Red Dead Revolver برای PS2 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Rockstar San Diego