دانلود بازی Remember Me برای PS3

Remember Me | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Remember Me برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.41 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۶/۰۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.41
ایدی بازی : BLES01701
حجم فایل: ۶٫۴۷ GB

Remember Me در دل پاریس در کشور فرانسه رخ میدهد و شخصیت اصلی بازی دختری به نام Nilin است. داستان این بازی پیرامون تجارت حافظه انسان می چرخد، Nilin که عضو رسمی گروه شکارچیان حافظه است. این قابلیت رو دارد که به ذهن افراد نفوذ کند، حافظه و خاطرات آن ها را از آن خود کند یا کاملا حافظه را پاک کند یا تغییر دهد و این تجارت خرید و فروش حافظه ها همچنان رشد میکند و به قدرت بزرگی تبدیل میشود. Nilin در طی داستان توسط گروه شکارچیان دستگیر میشود و حافظه Nilin توسط آنها دزدیده و پاک میشود و در مسیر داستان Nilin در پی بدست آوردن هویت اصلی خود میگردد و در جریان بازی با گروه شورشی مبارز با این تجارت همکاری میکند و در بین آنها جا پیدا میکند و تمام تلاش خود را برای از بین بردن Memoryeyes شرکت بزرگ این تجارت میکند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

اما بازی Remember Me تنها یک بازی تخیلی که در در آینده رخ میدهد نیست و شکافتن و شفاف کردن داستان نیاز به توضیح کامل تری هست؛ بازی Remember Me در جایگاه خود میتواند بازی موفقی باشد به دلیل آن که هم داستان قوی دارد و هم گرافیک زیبا و هیجان، ترس، مبارزات تن به تن و ضربات آکروباتیک و ماجراجویی و اما خوب این حافظه ها چه میشوند، هدف از این ربودن ها و پاک کردن های حافظه چیست؟ در فضای دیجیتالی زمان ۲۰۸۴ که شرکت Memoryeyes با شبکه ارتباطی قصد دارد تا از طریق آن تمامی جهان را به وسیله طوفان خود تسخیر کند. این خاطرات که از افراد دزدیده میشود، باعث به وجود آوردن انسان هایی میشود که وجودشان با یک موتور احساساتی کار میکند و به گونه ایی کنترل کننده این موتور احساسات و عواطف آن ها را زیر نظر میگیرد.در اصل هر چیز دیجیتالی در این زمان کنترل میشود و با کمک این دستگاه های احساساتی، خاطرات از انسان ربوده میشود که طی این امر مردم کاملا تحت فرمان هستند. بازی Remember Me از آن دسته از بازیی هایی هست که اتفاقات خیلی سریع رخ میدهد، کنترل ضربات و کمبو ها در بازی کمی دشوار است ترکیب کلید ها و بخاطر سپردن این ترکیب ها کمی کار را برای یک گیمر سخت میکند، در این میان Nilin یک شکارچی حافظه حرفه ایی باید در طی بازی قدرت های خود را بدست بیاورد تا بتواند راحت تر بر دشمنان پیروز شود، دشمنانی که هر کدام دارای قدرت های خاص خود هستند و باید با هر کدام به سبک خودش مبارزه کرد، گاهی در بازی شما با دشمنی روبرو میشوید که خود نیز یک شکارچی حافظه است و پیروزی شما بر آن قدرت بیشتر شما است ، پس باید خود را آماده کنید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Remember Me برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Remember Me برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Remember Me برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Remember Me برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Remember Me برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Remember Me برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Remember Me برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Remember Me برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: DONTNOD Entertainment