دانلود بازی Resident Evil 6 Complete Pack برای PC

Resident Evil 6 Complete Pack | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resident Evil 6 Complete Pack برای PC

| دانلود نسخه کامل PROPHET با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۴/۳۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۱۶٫۵ GB

معرفی بازی :

در بازی Resident Evil 6 بار دیگر پای ویروسی به نام C در میان است و اینبار شخصیت های آشنای دنیای Resident Evil همگی برای جلوگیری از شیوع این ویروس و نابود کردن منبع آن دست به کار می شوند. بازی دارای ۳ سناریوی مختلف است و بازیکنان با ۳ شخصیت لیان کندی (Leon S. Kennedy)، کریس ردفیلد (Chris Redfield) و جیک مولر (Jake Muller) می توانند داستان را پشت سر بگذارند. اتفاقات RE6 از جایی شروع می شوند که رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، آدام بنفرود (Adam Benford) تصمیم می گیرد که حقیقت را درباره اتفاقات شهر Raccoon برملا کند. اما همه چیز خوب پیش نمی رود و رییس جمهور به زامبی تبدیل می شود و از درون سازمان طوری صحنه سازی می کنند که Leon و Helena را مقصر مرگ او جلوه دهند. اکنون Leon و Helena علاوه بر دست و پنجه نرم کردن با سازمان نو ظهور Neo Umbrella باید با افرادی از اداره امنیت ملی نیز بجنگند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

تم اصلی گیم پلی بر گرفته از شوترهای روز این نسل است. محدودیت های قبلی تیراندازی کاملا حذف شده و بازی در طول طی مراحل روندی تمام اکشن به خود می گیرد. شما قابلیت سُرخوردن به اطراف را پیدا کرده اید و مهمات در اکثر مراحل به وفور یافت می شود. نبردهای تن به تن کاملا بهبود یافته اند و خب شاید در درجه سختی های پایین تر بدون کوچک ترین مصرف مهمات یک قسمت را پشت سر بگذارید. البته در کنار کپسول Health سیستم انرژی وابسته به زمان نیز تعبیه شده تا جلوی استفاده ی بیش از حد نبردهای تن به تن را در طی یک مدت زمان طولانی بگیرد. اضافه شدن سیستم کاورگیری از اقدامات دیگر کپکام برای تبدیل این بازی به یک شوتر خوش ساخت است. البته این تکنیک آن چنان بد پیاده شده که سعی می کنید کمتر محتاج آن شوید. دسترسی به آیتم ها بسیار آسان و سریع تر از قبل شده است. کپکام با جسارتی عجیب چمدان inventory قبلی را تبدیل به یک چارت “به علاوه” مانند با قدرت مانور بالا کرده است. در طول بازی خبری از ترکیب کردن آیتم های مختلف نیست. یعنی جزء موارد مربوط به سلامتی کاراکتر احتیاج دیگری دیده نمی شود و به صورت نسخه های قبلی نمی توانید به ترکیب آیتم های مختلف بپردازید. البته روند ساده سازی این قسمت از نسخه های قبلی آغاز شده بود اما جهش نسخه ی شش بسیار بلند و احمقانه است. دوربین بازی شاید از زجر آورترین قسمت های گیم پلی بازی به شمار رود. این سیستم در محیط های محدود کاملا شما را گیج می کند. Resident Evil 6 هم مانند بیشتر بازی هایی که Capcom آن ها را خلق می کند توسط موتور بازیسازی MT Framework خلق شده است. این موتور بازیسازی برای این نسخه به ورژن بالاتری ارتقاء پیدا کرده و به همین دلیل شاهد نمایش های بسیار خوبی در این بازی هستیم. طراحی محیط بسیار خوب و پرجزئیات به نظر می رسد و طراحی شهرهای آشوب زده بسیار زیبا از کار درآمده و حس مورد نیاز را به شما منتقل می کنند. برای طراحی شهرها به المان های خوبی توجه شده و طراحی شهرهای آمریکا با چین تفاوت بسیار زیادی دارد. نورپردازی ها در سطح بسیار خوبی قرار دارند و استفاده از نورهای رنگی و حجم دار در قسمت های مختلفی از بازی دیده می شوند. تنوع مراحل بسیار جالب صورت گرفته و این بازی یکی از بهترین نسخه ها در این سری از این نظر به حساب می آید. به قسمت های مختلفی خواهید رفت که هر کدام از آن ها به شکل های مختلف و با کیفیت بسیار خوب طراحی شده اند. کیفیت بافت ها در حالت کلی مناسب است و این موضوع باعث شده که بازی در بسیاری از قسمت ها زیبا به نظر برسد، اما در برخی قسمت ها نیز شاهد هستیم که بافت های خوبی برای بازی در نظر گرفته نشده اند. طراحی جلوه های ویژه و افکت هایی مانند انفجار، آتش، دود و تخریب ها نیز مثل همیشه فوق العاده کار شده اند و بازی را بیش از پیش زیباتر کرده اند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Resident Evil 6 Complete Pack برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resident Evil 6 Complete Pack برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resident Evil 6 Complete Pack برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resident Evil 6 Complete Pack برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resident Evil 6 Complete Pack برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resident Evil 6 Complete Pack برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resident Evil 6 Complete Pack برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

طبق دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه لینک های دانلود حذف گردیدند.

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Capcom