دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PS3

Resident Evil Operation Raccoon City | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۲/۰۳/۲۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 4.21
ایدی بازی : BLES01288
حجم فایل: ۴٫۴۵ GB

نقد و بررسی بازی :

خیلی از ما با سری بازی های Resident Evil آشنا شده ایم و حتماً با آن ها خاطرات زیادی داریم. تا کنون نسخه های زیادی از Resident Evil راهی بازار شده و علاوه بر شماره های اصلی، شاهد این بودیم که Spin-off های متعددی هم از این سری توسط Capcom راهی بازار شدند. این قسمت های جانبی طوری طراحی شده بودند که داستان خاص خود را داشتند و لطمه ای به داستان اصلی نمی زدند و در بسیاری از جهات می توانستند اطلاعات تکمیل کننده ای به بازیکنان بدهند که در درک بهتر نسخه های قبلی بسیار تأثیرگذار بودند. اما Capcom با معرفی Operation Raccoon City به یکباره تغییر مسیر عجیبی در این دنباله ها به وجود آورد. بازی ای که هرگز نمی توان آن را یک Resident Evil دانست.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

داستان و محل حضور در این بازی شهر معروف راکون می باشد و این نسخه این شهر را در جریان رخداد های رزیدنت اویل ۲ و رزیدنت اویل ۳ به تصویر می کشد. شهر راکون توسط ویروس ها که در حقیقت یک سلاح بیولوژیکی است و توسط شرکت آمبرلا ساخته شده است به هرج و مرج کشیده شده و رو به نابودی است. داستان بازی، بازیباز را به کنترل یکی از شخصیت های گروه U.S.S دعوت می کند ، که پیش از این چنین شخصیت هایی در هیچ یک از نسخه های اصلی وجود نداشته اند و البته در این سری قدرت تغییر دادن داستان نسخه های اصلی را در اختیار دارند! بازیباز همچنین می تواند کنترل یکی از شخصیت های نیرو های ویژه ایالات متحده را نیز بر عهده بگیرد و با گروه U.S.S در پاک سازی اثار به جا مانده از شرکت آمبرلا و کشتن بازماندگانی از این فاجعه زیستی که بر ضد آمبرلا مدرکی در اختیار دارد می باشد. بازی به وسیله موتور بازیسازی مخصوص استودیوی Slant Six ساخته شده است. گرافیک ORC در اندازه بازی های امروزی نیست و حتی نمی توان آن را درخور یکی از نسخه های Resident Evil دانست. گرافیک در سطح متوسط رو به ضعیف قرار دارد و همین موضوع ممکن است شما را از انجام این بازی دلسرد کند. در طراحی محیط ها و خلق مکان های مختلفی که در این بازی مشاهده می کنید، سعی شده تا المان های مرسوم سری Resident Evil در آن دیده شوند. محیط های تاریک، مکان های تخریب شده و هر المان دیگری که باعث می شود شما وجود آشوب را در شهر راکون احساس کنید، در بازی دیده می شوند، اما بی کیفیت بودن اشیائی که در محیط بازی مشاهده می کنید، بی کیفیت بودن بافت ها، ضعف در سایه ها و نورپردازی نه چندان خوب، باعث شده که این قسمت حرفی برای گفتن نداشته باشد. طراحی شخصیت های اصلی بازی نیز در سطح چندان خوبی قرار ندارند و کمبود چندضلعی ها (Polygon) به خوبی در آن ها دیده می شود. شاید تنها نکته مثبت بازی، طراحی نسبتاً خوب شخصیت های آشنای دنیای Resident Evil باشد. البته باید به این موضوع اشاره کرد که طراحی آن ها هنوز با کیفیت نسخه های قبلی فاصله زیادی دارد. جلوه های ویژه و افکت هایی مانند آتش، دود و… به شکل نسبتاً خوبی طراحی شده اند، اما در حالت کلی باید گفت که چندان خوب از کار درنیامده اند. در مجموع، با یک نگاه کلی می توان به این نتیجه رسید که ORC از گرافیک خوبی برخوردار نیست.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resident Evil Operation Raccoon City برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Slant Six