دانلود بازی Resident Evil Revelations برای PS3

Resident Evil Revelations | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resident Evil Revelations برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.30 – CFW 4.41 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۵/۱۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.21, 4.30 , 4.41
ایدی بازی : BLES01773
حجم فایل: ۱۱٫۳ GB

Resident Evil: Revelations در ابتدا برای کنسول های دستی ۳DS تولید و با استقبال گرم هوادارانش رو به رو شد، اما کمپانی سازنده در یک اقدام غافلگیر کننده اعلام کرد که این بازی بر روی پلتفرم های PS3 ،Wii U، Xbox 360 و pc هم منتشر شود. Jill Valentine و Chris Redfield دو شخصیت اصلی این بازی به شمار می روند. Jill و Parker به دستور فرمانده BSAA ماموریتی به آن ها داده می شود و جیل و پارکر می بایست سوار کشتی شده و اطلاعاتی را از دو شخص به نام کریس و همکار او جسیکا به دست آورند. در میان راه این دو متوجه می شوند که گروه Veltro که صدمات جبران ناپذیری به شهر زده اند، خواهان این هستند که نیمی از کل دریا را با ویروس T-Abyss مخلوط کنند تا سبب آلودگی کل اقیانوس شود. حال کریس، جیل، جسیکا و پارکر می بایست از این اتفاق ناگوار جلوگیری کنند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

بیشتر زمان بازی در کشتی و درون اتاقک های کشتی سپری می شود که حس ترس و تنگنا نیز به بازیکنان منتقل می شود و این امر به خودی خود نکته مثبتی در بازی است. یکی از ویژگی هایی که وحشت را درون بزای جا داده است، رمان شب می باشد که بازیکنان باید در مکانی تاریک و سوسو به رقابت با دشمنان خود بپردازند. بازی را شما با نگاه Vaentine دنبال می کنید البته دوستان و همکارانی نیز به شما در از بین بردن موجودات پلید بازی کمک می کنند. یک ابزار مفید نیز در بازی به نام Genesis نیز در بازی به شما کمک زیادی می کند. این ابزار وسیله ی اسکن هست و ابزار ها و آیتم های مخفی بازی را برای شما روشن می کند و به کونه ای کار شما را آسان تر می کند. قسمت جدیدی به نام Raid Mode نیز در بازی افزوده شده است که اشخاص در بازی مقابل سیلی از موجودات زشت قرار می گیرند که هدف آن ها تنها رسیدن به پایان مرحله است. قابلیت Co-Up نیز به شما این امکان را می دهد که به صورت آنلاین و یا دو نفره به رقابت با یکدیگر بپردازید. گرافیک HD و صحنه های بازسازی شده بازی قطعا ویژگی های هستند که به چشم می آیند گیم پلی بازی نیز بسیار عالی کار شده است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Resident Evil Revelations برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resident Evil Revelations برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resident Evil Revelations برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resident Evil Revelations برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resident Evil Revelations برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۲:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Capcom