دانلود بازی Resistance Fall of Man برای PS3

Resistance Fall of Man | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resistance Fall of Man برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.21 – CFW 4.30 |

تاریخ انتشار۲۰۰۷/۰۳/۲۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG ، RUS
نرم افزار: CFW 3.55, 4.21 , 4.30
ایدی بازی : BCES00001
حجم فایل: ۱۵٫۲ GB

یکی از پرفروش ترین و پرانتظارترین بازیهای کنسول PS3 بازی Resistance : Fall of Man بود. بازیی که شرکت Insomniac Games ساخته است. این بازی پرفروش ترین بازی در هفته های اولیه انتشار کنسول PS3 بود که توانست فروش خوبی بکند و اکثرا از این بازی راضی بودند و از آن لذت بردند. داستان بازی اینگونه است که در حدود سال ۱۹۳۰ وقتی که هنوز جنگ جهانی دوم راه نیفتاده است روسیه به طور ناگهانی و عجیب مرزهای خود را می بنند و ارتباطات خود را با بقیه کشور ها قطع می کند. بعد از سال ها بالاخره در سال ۱۹۴۹ دیگر کشور ها متوجه می شوند که کشور روسیه توسط موجوداتی به نام کیمرا تسخیر شده است موجوداتی که قبلا در سال ۱۹۲۹ در کشور چین دیده شده بودند. این ویروس تاثیرات مختلفی بر روی افراد داشت ، افراد عادی را تبدیل به موجوداتی به نام Chimera میکرد که موجوداتی ۲ پا ، کمی بلندتر از انسان و با چهار چشم میکرد که توانایی دویدن سریعتر ، ضربات قوی تر و دیدن از پشت دیوار (تا فاصله ی محدود) را داشتند و عده ای دیگر را که دانشمندان هیچ دلیلی برای تاثیرات متفاوت روی آنها رو نداشتند تبدیل به ابر انسان میکرد ، دقیقا همان Chimera با این تفاوت که دقیقا ظاهر و مغزی انسانی داشتند (البته بدون قابلیت دید از پشت دیوار) و تصمیماتی منطقی تر نسبت به Chimera ها و حتی انسان های عادی میگرفتند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

تنوع در محیط های بازی بسیار خوب هست و اصلا باعث خستگی بازیباز نمی شود. محیط های بازی از جنگل و شهر خواهد بود تا چاه های تاریک و ترسناک و این محیط های متنوع و خوب باعث می شود تا بازیباز بازی را رها نکند و به ادامه دادن و فتح کردن بپردازد. گرافیک بازی در جزئیات دقیق و در نورپردازی طبیعی است. افکت های جالب بازی و Shader های متریال ها عالی کار شده است. شما وقتی به دیوار تیراندازی کنید شاهد سوراخ شدن دیوار و بلند شدن گرد و غبار خواهید بود و این مسئله باعث زیبایی و طبیعی تر شدن بازی می شود. دشمنان و یاران شما بدون هیچ ضعفی طراحی شده اند. یکی از مهمترین عامل ها که باعث ترس در بازیباز می شود موسیقی و صدا است که سازندگان بازی Resistance : Fall of Manبه این مسئله توجه کرده اند. مثلا وقتی در محیط های خلوت هستید و در حال حرکت هستید موسیقی آرام زده می شود و یا اصلا زده نمی شود ولی وقتی یک دشمن ناگهانی از پشت دیوار بیرون بیاید آهنگ با شروع بلند زده می شود و یا ریتم آهنگ تند می شود. صدا گذاری بسیار قوی انجام شده است مثلا صدای برخورد گلوله ی ۲ تفنگ به یک سطح نیز با هم متفاوت است. دیالوگ های بازی ، به خصوص صحبت های روایت کننده ی داستان به خوبی اجرا شده و با همراهی بسیار خوب موسیقی با آن جلوه ی زیبایی به بازی بخشیده اند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Resistance Fall of Man برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resistance Fall of Man برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resistance Fall of Man برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resistance Fall of Man برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resistance Fall of Man برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resistance Fall of Man برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۲:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۳:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۴:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۵:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۶:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Insomniac Games