دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای XBOX360

Rise of the Tomb Raider | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

| Baba Yaga The Temple of the Witch DLC به پست اضافه شد |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۵/۱۱/۰۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن/ماجراجویی
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD2
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۶٫۳۶ GB
ریلیز: iMARS

معرفی بازی :

در سال ۲۰۱۳ شاهد نمایش بسیار حوب Tomb Raider بودیم و و صد البته که شخصیت لارا کرافت در این موفقیت بی تاثیر نبوده است . دومین قسمت از این سری با نام Rise of the Tomb Raider برای کنسول XBOX360 منتشر شده است. در نسخه اولیه این سری لارا و دوستانش قصد پیدا کردن سرزمین گمشده یاماتای را داشتند . در دریا طوفان شده و کشتی آن های طی حوادثی در کنار جزیره ای به گل می نشیند . او در جزیره تنها باید از خود در مقابل مردانی قوی هیکل دفاع کند . لارا در ابتدا حتی قدرت مبارزه با شخصی مثل خودش را نداشت اما رفته رفته مهارت هایی کسب می کند و حتی در این راه چندین انسان را هم از بین می برد .لارا بالاخره از جزیره فرار می کند . درست اینجا همان جایی است که داستان Rise of the Tomb Raider شروع می شود . پس از فرار لارا , مردم فکر می کنند که بدلیل حوادثی که برایش اتفاق افتاده دیوانه گشته و باید معالجه شود و لارا تصمیم می گیرد که به همه ی مردم ثابت کند که دیوانه نشده و برای اینکار تصمیم به پرده برداشتن از راز ها و حوادث ماوراُ الطبیعی ای که برایش اتفاق افتاده مشغول شود . لارا بهمراه دوستش جونا مایاوا به سیبری سفر کرده و به جستجوی شهری به نام کیتژ (Kitezh) می پردازند . لارا اعتقاد دارد که در این شهر رمز جاودانگی قرار دارد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

گیم‌پلی Rise of the Tomb Raider را باید به سه دسته تقسیم کرد: اکشن تیراندازی، مخفی کاری و پرداختن به شغل اصلی لارا کرافت یعنی ماجراجویی و غارنوردی. اولین نکته‌ای که در مشاهدات بازی به آن برخورد خواهید کرد، سینمایی شدن بسیاری از لحظات ماجراجویی لارا با طبیعت و مبارزات لارا با دشمنان است. مهمترین بخش از گیم‌پلی ماجراجویی او را می‌توان صخره ‌نوردی دانست زیرا چه در صحرای سوزان باشید و چه در دل کوهستان یخ زده، این تنها شما هستید و چنگک مخصوص صخره نوردی. به لطف طراحی‌های متنوع، صخره‌هایی که آویز آن‌ها خواهید شد شکل و شمایل تکراری ندارند و خود لارا نیز نسبت به پستی و بلندی‌های هر قسمت عکس‌العمل خاص نشان می‌دهد. دیگر بخش مهم ماجراجویی او با طبیعت، مبارزه نفس‌گیر لارا با آب است. مثلا در یکی از مراحلی که او به منطقه‌ای بیابانی سفر می‌کند، شاهد این خواهید بود که خیلی از مواقع برای رسیدن به مقصد حتما باید با آب‌های خروشان و بعضا ساکن دست و پنجه نرم کرد. از این دو مورد مهم‌تر غارنوردی دیگر عنصری است که این بازی را شکل داده است. غارهایی تاریک با انواع و اقسام طراحی‌های هنری معمولا تنها راه شما برای رسیدن به گنج انتهای مقصد هستند. البته نمی‌توان از طبیعت نام برد و یادی از حیوانات درون بازی نکنیم زیرا این‌بار علاوه بر این‌که لارا باید با گرگ‌ها دست و پنجه نرم کند، خرس نیز به آن‌ها اضافه شده و کلنجاری جدید را برای دختر جوان به وجود آورده است. جنگلی بارانی، شاخ و برگ درختانی که در گیر و واگیر این هوای طاقت فرسا میان دست و پا گیر می‌کنند، ناگهان صدای خرس لرزه بر تن لارا می‌اندازد و مطمئنا این لرزه و هیجان در دل شما نیز ایجاد می‌شد. نکته لازم به ذکر این است که هیچ گاه فکر نکنید کشتن یک خرس به یک یا دو تیر ختم شود! بر خلاف شماره قبل که لارا کرافت در جزیره‌ای اسیر شده بود، این بار او آزادی بیشتری دارد و این امر بدین معناست که تنوع محیط نیز بسیار زیاد است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Rise of the Tomb Raider برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

==============================

Baba Yaga The Temple of the Witch DLC

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده:Crystal Dynamics, Nixxes Software BV