دانلود بازی Saints Row 2 برای PS3

Saints Row 2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Saints Row 2 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 , 3.41 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۸/۱۰/۱۷
بستر های مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 3.55 , 3.41
ایدی بازی : BLES00373

ریلیز : AGENCY
حجم فایل: ۶٫۸ GB

اطلاعات بازی :

Saints Row از سری بازی هایی هستند که در نسخه های جدید خود عملکرد بسیار عالی از خود نشان داده و با وجود بازی هایی همچون GTA و Watch Dogs در این سبک موفق شده تا خود را نیز در رتبه بسیار عالی قرار دهد . اما با این وجود نمی توان نسخه های قدیمی این بازی را کاملا نادیده گرفت . نسخه دوم این سری یعنی ۲ Saints Row اگر چه همچون Saints Row IV قدرتمند ظاهر نشد ولی عملکرد نسبت خوبی را داشت . شخصیت بازی فردی است که در زندان است و هدف او فرار از زندان . شما باید او را به این هدف برسانید تا پس از فرار از زندان در محیطی آزاد بتوانید به انجام ماموریت هایی مشخص بپردازید و یا آزاداده به کار های مختلف و جمع آوری پول و امتیاز بپردازید . شهری که در آن به بازی می پردازید Stillwater نام دارد که بسیار شبیه به شهر نیویورک طراحی شده که خود جذابیت خاصی را به بازی خواهد بخشید .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات این بازی PS3 به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تصاویری از محیط بازی Saints Row 2 :

Saints Row 2 | تاپ 2 دانلود Saints Row 2 | تاپ 2 دانلود Saints Row 2 | تاپ 2 دانلود Saints Row 2 | تاپ 2 دانلود Saints Row 2 | تاپ 2 دانلود Saints Row 2 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

 

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۷ : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: Volition, Inc