دانلود بازی Saints Row The Third The Full Package برای PC

Saints Row The Third The Full Package | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Saints Row The Third The Full Package برای PC

| دانلود نسخه کامل PROPHET با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۳/۱۰/۲۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۶٫۷۹ GB

اطلاعات بازی :

نسخه اولیه و اصلی بازی Saints Row The Third در سال ۲۰۱۱ توسط کمپانی THQ برای PC منتشر شد. نسخه The Full Package این بازی شامل تمام اپدیت ها و DLC های منتشر شده برای این بازی می باشد. شاید در نگاه اول خیلی از شما سری Saints Row را یک تقلید بسیار ضعیف از روی سری GTA بدانید و معتقد باشید که این سری دربرابر سری GTA هیچ حرفی برای گفتن ندارد. یکی از خصوصیات بسیار جالب و نو آورانه این بازی که شاید خیلی سخت بتوانید در عناوین دیگر Open World پیدا کنید،به شدت فانتزی و خنده دار بودن بازی است که همین امر بازی را بسیار جالب و خلاقانه کرده است. صدای کاراکتر ها، وضعیت محیط اطراف و…همگی جلوه ای فانتزی و جالب به خود گرفته اند. داستان بازی نسبت به دو شماره گذشته بسیار پر محتوا تر شده است و دیگر مانند دو نسخه گذشته تکراری و یکنواخت نیست و در کل پیشرفت های زیادی داشته است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

در نسخه دوم بازی گروه Saint بالاخره موفق به این شدند که به یک شخصیت نمادین و قدرتمند در شهر Stillwater تبدیل شوند و این کار را با شکست دادن همه رقبا و دشمن های خود انجام دادند و البته این کار ها چندان هم آسان نبودند. داستان نسخه سوم بازی دقیقا دنباله همین اتفاقات است؛ در ابتدای بازی در حال سرقت کردن یک بانک هستید و این کار را هم تا لحظات آخر با موفقیت پیش رو گذاشتید، اما در آن لحظات آخر SWAT کار شما را بی فایده میسازد و نه تنها باعت با شکست رو به رو شدن سرقت شما میشود، بلکه شما را روانه ی زندان هم میکند و از این جاست که خط داستانی اصلی بازی آغاز میشود. در ادامه یکی از همکاران گروه جنایتکار و جاه طلب Syndicate، به پلیس پیشنهاد دادن رشوه به مقدار زیادی را میدهد تا پلیس رئیس گروه ما را، گروه Saint را آزاد کند. در ادامه Phillipe Loren، رئیس همین گروه جنایتکار پس از آزاد کردن رئیس گروهی که ما در آن هستیم، دو فرد از گروهمان را که نامشان Shaundi و Gat باشند، به گروگان میگیرد و برای آزاد کردن آن ها شرط و شروطی درباره معاملات و چیز های دیگر با رئیس گروه ما میگذارد که البته رئیس مان نیز با Phillipe Loren به توافق نمیرسد و به همین دلیل اعضای گروهی که ما در آن هستیم، تصمیم به حمله به گروه دیگری میکنند تا بتوانند افراد گروگان گرفته شده را آزاد کنند. آن ها موفق به این کار میشوند اما در عوض یکی از مهم ترین اعضای گروه خود یعنی جانی را از دست میدهند و بعد از آن به دنبال این هستند که انتقام مرگ جانی را از گروه Syndicate بگیرند. در یک عنوان Open World، خیلی خیلی مهم است که وضعیت صدا گذاری و دیالوگ های کاراکتر های بازی چگونه باشد و در اصل اگر این دو عامل در یک بازی Open World موفق کار نکرده باشند، خیلی ها آن عنوان را یک بازی ضعیف میخوانند. اما در Saints Row The Third این گونه نیست و صدای کاراکتر ها و دیالوگ گویی آن ها خیلی خوب هستند و البته مانند دیگر عوامل بازی نیز بسیار جنبه طنز و خنده داری دارند و در بعضی مواقع باعث خنده بازی کننده میشوند. میتوان گفت که سازنده بازی سعی کرده نوآوری در ساخت این بازی داشته باشد و سعی کند آن را از دیگر عناوین Open World متمایز سازد که البته در این کار بسیار بسیار موفق عمل کرده و توانسته تفاوت های زیادی در این زمینه ایجاد کند و برای نمونه هم میتوان به همین سبک صدا گذاری و دیالوگ گویی اشاره کرد. علاوه بر صدا گذاری، موسیقی بازی نیز واقعا به حال و هوای بازی میخورد و در هر موقع از بازی، موسیقی کاملا هیجانی و مناسب با آن صحنه اجرا میشود. تعداد آهنگ های لایسنس شده برای بازی واقعا زیاد هستند و همه این آهنگ ها از هر سبکی وجود دارند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Saints Row The Third The Full Package برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Saints Row The Third The Full Package برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Saints Row The Third The Full Package برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Saints Row The Third The Full Package برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Saints Row The Third The Full Package برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Saints Row The Third The Full Package برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Volition