دانلود بازی Shadows Of The Damned برای PS3

Shadows Of The Damned | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Shadows Of The Damned برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.30 – CFW 4.41 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱/۰۶/۲۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.21, 4.30 , 4.41
ایدی بازی : BLES01276
حجم فایل: ۶٫۱۶ GB

این بازی داستان گارسیا را به تصویر می کشد که برای نجات معشوقه ی خود، وارد دنیای سرد و تاریک شیطان ها، پایین ترین طبقه ی زمین، یعنی جهنم می شود. داستان بازی کلیشه ای و نمونه ی آن را در بازی Dante inferno دیده ایم و شاید تنها ضعفی که در بازی می توان یافت، داستان خطی آن باشد. در جهنم فانتزی سودا ۵۱، یک زندگی عادی در جریان است و شیطان ها نیز مانند انسان ها، کتاب می خوانند، به اپرا علاقه دارند و خیلی عوامل دیگر که بازی را بیش از هر چیزی جذاب کرده است.اما عذاب های روحی پائولا کمی به داستان جان داده و باعث پوشاندن ضعف آن میشود. اما گیم پلی بازی آنقدر جذاب است که دیگر کمتر به داستان اهمیت داده میشود.

 جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

بازی دارای یک طراحی هنری و گرافیک بصری زیباست. بافت لباس ها بسیار عالیست و ترکیب تاریکی و روشنایی به خوبی انجام گرفته است. بریدگی تصویر از جمله مشکلات این بازیست که هراز گاهی به چشم می خورد. طراحی محیط خیلی خوب انجام گرفته؛ اما ضعف در طراحی محیط این است که فضاها باز نیست و بازی عموما خطی است به طوری که یک مسیر را طی می کنید و باید دشمنان را از پای در آورید اما در کل محیط ها خوب طراحی شده اند. دشمنان هم در نوع خود متنوع هستند و خوب طراحی شده اند و باس ها نیز از جثه ی بزرگ و جزئیات زیادی بهره می برند. polygon(تعداد چند ضلعی ها) ها نیز در بازی کم نیستند! بازی بسیار گرافیکی سینمایی دارد اطراف تصویر سیاه و تاریک هستند و بازی طوری ادامه میابد گویی در درون یک کابوس هستید. نورپردازی هم خوب انجام شده و طراحی شخصیت اصلی هم بی نظیر است. shadow of the damned در زمینه ی موسیقی و صداگذاری نیز یک شاهکار به تمام معناست و صداگذاری بازی مخصوصا گارسیا فوق العاده کار شده است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Shadows Of The Damned برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Shadows Of The Damned برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Shadows Of The Damned برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Shadows Of The Damned برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Shadows Of The Damned برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Grasshopper Manufacture