دانلود بازی Silent Hill 4 The Room برای PC

Silent Hill 4 The Room | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Silent Hill 4 The Room برای PC

تاریخ انتشار: ۲۰۰۴/۰۹/۲۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ماجراجویی/ترسناک
زبان: ENG  
حجم فایل: ۲٫۳۷ GB

شخصیت اصلی داستان هنری بیست ساله است با ظاهری آرام و خجالتی و درون گرا که از شاخصه های یک فرد خلاق است. نشانه هایی از این خلاقیت ها را می توانیم در عکس های گرفته شده توسط او که به دیوار منزلش خودنمایی می کند ببینیم. او قادر به دیدن زیبایی های طبیعی اشیا در ورای ظاهر سطحی آنهاست. هنری با فضای سایلنت هیل غریبه نیست او در اوقات فراغت و تعطیلات خود از سایلنت هیل دیدن کرده و این را به راحتی می توانیم از روی عکس های گرفته شده فانوس دریایی قدیمی که به زیرکی به داستان سایلنت هیل ۱ اشاره می کند ببینیم. عکس پسری سوار بر دوچرخه در زیر فانوس به قسمت پایانی داستان سایلنت هیل اشاره دارد و حتی این محل در سایلنت هیل ۲ نیز مشاهده می شد اما به نظر می رسد تا کنون به آنجا نرفته است!

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

هنری علاقه به اتومبیل دارد این موضوع را می توانیم از روی مجله اتومبیلی که بر روی میز او وجود دارد مشاهده کنیم. او کلکسیونی از کتاب دارد اما با گذشت دو سال حتی یکی از آنها را مطالعه نکرده است. در اتاق وی یک دستگاه ویدیو و رادیو به همراه یک تلویزیون که یک مبل راحتی به سمت آن قرار دارد دیده می شود. بنا به این محیط با شخصیتی مواجه هستیم که تنها راه ارتباط او با دنیای خارج وسایل اطراف اوست که واقعیات و ضروریات زندگی او را به جریان زمان تشبیه می کند. گرچه دختری با نام ایلین در همسایگی او زندگی می کند اما ارتباط و رفت و آمدی بین آنها نیست و تنها با ایما و اشاره ادای احترام می کنند این عمل با بقیه همسایگان هنری هم همین گونه است. کارکتر نقش اول و قابل بازی Henry Townshend می باشد, ساکن و مقیم Ashfield جنوبی و در آپارتمان شهر ساختگی Ashfield زندگی می کند. بیشتر اوقات او در دنیای بازی بطور تنها سیاحت می کند، در کنار او حتی با همسایه اش Eileen Galvin همکاری می کند. هنری حتی با دیگر کاراکترهای کمکی بازی Cynthia Velázquez و AndrewDeSalvo و Richard Braintree و Jasper Gein معماله و همکاری می کند. دشمن اصلی بازی Walter Sullivan می باشد، یک قاتل سری بدنام که اعتقاد دارد که سالها قبل از رویداد های بازی مرده است. Sullivan به دو شکل در بازی ظاهر شده است، یک دشمن بزرگسال و یک بچه ی بیطرف و کاراکتر کمکی در بازی. قربانیان قبلی Sullivan در بازی نقش و رول کوچکی به عنوان یک دشمن دارند. مبارزه در Silent Hill 4 همانند الگوی دیگر بازی ها ولی با چندین اختلافی جزئی در کلید ها طراحی شده است. همانند بازی های قبلی بازیکن دسترسی به انواع اسلحه ضربتی را دارد ولی فقط دو نوع اسلحه گرم دارد(با وجود اینکه آنها کلت هستند).در مقایسه ای با صف بلندی از اسلحه های گرم بازی های گذشته ی این بازی همچنان تفنگ ساچمه ای و شکاری و برد هدف اسلحه ها هم محدود شده است. بعلاوه اینکه اسلحه های ضربتی موجود در بازی اغلب مواقع شکستنی می باشند. اسلحه های ضربتی شکستنی در بازی را میتوان به چوب گلف یا بطری های (شیشه ای)اشاره داشت که بعد از چند مصرف خراب می شوند و بی مصرف. اسلحه های دیگری که می توان به آنها مجهز شد می توان به Talisman (نظر قربانی)اشاره داشت که برای محافظت از هنری در هنگامیکه در اتاق هست بکار می روند و بعد از چندین استفاده بی مصرف و خراب می شوند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Silent Hill 4 The Room برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Silent Hill 4 The Room برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Silent Hill 4 The Room برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Silent Hill 4 The Room برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Silent Hill 4 The Room برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: KCET